1924 av 252 anmeldelser
Anmeldt 26. juli 2021

Nydelig beliggenhet, fine enkle rom, men manglet litt på sjarmen. Forhåpentligvis kommer dette på plass med erfaringen. Savnet litt av fjellhyttenes personlige preg som "velkommen til bords, i kveld serveres.., etc.".. Lederskapet kunne gjerne ha vært tettere på. Middagsmåltidene hadde et meget høyt saltnivå, men ble etterhvert litt bedre. Ferdigsmurte matpakker kunne med fordel vært byttet ut med et par enkle selvsmurte skiver, men en hyggelig gutt i resepsjonen skjønte at glassflasker med drikke ikke var det smarteste å sende med oss ut i naturen ;). Ifbm. Covid-19 var det en god holdning til dette, ikke for mye styr og ikke uteblitt.
Opplegget med sykkel-leie fungerte utmerket.
Ønsker Hotel Finse 1222 lykke til videre og håper å komme tilbake!

Romtips: Higher floor
Takk, costeby
Tir Jacobsen, Guest Services / Front Office på Hotel Finse 1222, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei Costeby,

Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding på oppholdet ditt ved nye Hotel Finse 1222.
Som en del av De Historiske Hotell er det viktig for oss å kunne tilby akkurat det personlige preget du etterspør. Vi jobber mot å skape en lun og god atmosfære på vårt flotte hotell. Vil ta med dine tilbakemeldinger med i det videre arbeidet med å utvikle vårt produkt.
Der er veldig hyggelig at du trekker frem personalet i resepsjonen og sykkelutleien som positive opplevelser ved oppholdet.

Vi håper å se dere igjen på Hotel Finse 1222 ved en senere anledning.

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Det beste med dette oppholdet var været. Rommet vi fikk var i kjelleren, det luktet fukt og gammel kjeller. Rommet var akkurat stort nok til en dobbeltseng og meget enkel standard. Badet var nytt og ok. Ei heller TV på rommet. Middagen var helt ok hvis man ikke regner med alt for lite kokte poteter. Disse klaget vi på og fikk nye som heller ikke var skikkelig kokt. Frokosten føyer seg inn i rekken av lite minneverdige øyeblikk. Hardt og tørt brød, en helt forferdelig kaffe og lite utvalg av pålegg. Til en såpass stiv pris for et opphold her er det mye som ikke holder mål.

Takk, Sten H
Tir Jacobsen, Guest Services / Front Office på Hotel Finse 1222, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Hei Sten H.

Først vil jeg si takk for at du tok deg tide til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet.
Det er synd at vi ikke klarte å levere en bedre hotellopplevelse til dere denne gangen. Vi jobber med å utvikle oss både på mat og kundeservice hver dag, men her har vi dessverre ikke levert tilstrekkelig i forhold til deres forventninger. Dette beklager vi.
Selv om hotellopplevelsen ikke levde opp til forventningene, er det uansett kjekt å lese at dere fikk oppleve vakre Finse i finvær.

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Ikke verdt pengene. Vær obs på:

Rommene: vi bestilte familierom, men da vi kom var det kun vanlige rom ledig og vi måtte derfor pent ta til takke med det. Rommene er meget små og har ikke f.eks: room service, TV, safe, strykejern, telefon eller lignende. Sist jeg bodde på like lite rom var i Tokyo.

Hygiene: Generelt dårlig hygiene. Totalrenovering bør også inkludere vindusvask, men ikke er her på Finse 1222. Klaget også på stappfulle søppelkasser på toalettene. Fikk til svar at de skulle si fra til «Renhold», men det så helt likt ut dagen etter. Lobby og sofaer bør også få en overhaling med støvsuger. Det bør også gåes over med klut på alle overflater.

Hotellet generelt: Små fellesarealer og renoveringen kan på ingen måte sies å være ferdig. Utearealer er fylt med klappstoler fra IKEA. Maling og annen «oppussing» er gjennomført med slett håndverk. Ikke noe levende lys tent eller noe annet gjort for å gjøre atmosfæren god. Den ene middagsstuen med mønstret tapet er pen, men du må komme til første bordservering om du skal få sitte der. Tørkerommet var kaldt så klærne var våte dagen etter.

Mat: Frokosten var helt ok. Prøvde ikke matpakkene men de koster visstnok 150 kroner per stykk og er soggy. Middagen var god, men servicen dårlig. Vi hadde bord 20:00 og møtte opp til tiden men måtte vente 50 minutter før vi fikk bord. Fikk hovedretten servert 21:55 og var da veldig sultne. Det er ingen lunsjservering (kun folierte baguetter). Melkerull koster 50 kroner og i isdisken lå det kun en sort igjen.

Service: Dårlig service generelt. Må vente lenge i resepsjonen (som også fungerer som bar). Isbitmaskinen på «hotellet» fungerer ikke og den ansatte i resepsjonen forsøkte å åpne vinflasken med kniv helt til vi gjorde obs på at det var skrukork.

Oppsummert: Det eneste som skiller Finse 1222 fra DNT Turisthytte er prisen ($$$$$) og at man hos DNT får køyeseng, mens hos Finse 1222 får man dobbeltseng.

Takk, ingrock

Hei Ingrid S.

Her har vi dessverre ikke levert godt nok på noen områder.
Dette beklager vi på det sterkeste.
Vi setter pris på at du gir oss en ærlig tilbakemelding og vil ta dette til etterretning i det kontinuerlige arbeidet med å utvikle og forbedre nye Hotel Finse 1222.

Ta gjerne kontakt med meg direkte på servicemanager@hotelfines1222.no for videre oppfølging av dette hotelloppholdet.

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Beliggenheten gir terningkast seks alene, men betjeningen og maten ble prikken over i'en. Vi har hatt tre netter på Finse 1222 denne gangen. Fine turer i fjellet - ja, vi var veldig heldige med været - som toppes med en deilig tre retters middag. Her har de ansatt gode kokker og kelnere som både kan vin og service. Lysten til å komme tilbake er stor - kanskje en vintertur?

Takk, KnutLS

Hei Knut.

Først vil jeg takke deg for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ved nye Hotel Finse 1222.
Det er veldig gledelig å lese at dere hadde et flott opphold og veldig hyggelig at du trekker frem både mat og betjening som «prikken over i’en».

Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake på en vintertur.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi bodde her i forbindelse med sykkeltur på rallarvegen. Hotellet har nylig blitt renovert, og fargevalget var fint og stilfult. Rallarrommet var enkelt, men behagelig. Gode senger, og fin utsikt mot vannet. Jeg er enig i mange av kommentarene om at det gjerne kunne vært noen knagger for å henge opp jakker ol. Ellers var rommet veldig fint, og vi sov godt!

Hovedretten var helt fantastisk, hjorten smeltet på tungen! Desserten kunne jeg sikkert spist en porsjon til av! Laksen til forret var enkelt, men smakfull. God stemning og hyggelige servitører.

Resepsjonistene var også superhyggelige, og veldig "serviceminded".

Lite minus for matpakken, her var den blit litt våt etter tomatene og agurken. Synes det hadde vært bedre med noe enklere pålegg, som for eksempel brunost eller kjøttpålegg som ikke blir så fort "soggy". Ellers supert med valgfri saft fra safteriet!

Vi kommer helt sikkert igjen, og takker for oppholdet :)

Takk, siri r

Hei Siri,

Tilbakemeldinger fra våre gjester er veldig viktig for oss og vi setter pris på at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.
Det er kjekt å lese at dere hadde et flott opphold hos oss. Når det kommer til knagger, er disse nå på plass i de fleste rom. Vi har også valgt å gå over til at gjestene smører matpakker selv, kontra at hotellet smører. Vi opplever at våre gjester setter pris på denne friheten.

Vi synes det er ekstra stas at du trekker frem personalet og maten som ble servert til middag som høydepunkt ved oppholdet.
Vi håper å se dere igjen ved en senere anledning.