Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Hotellet er nydelig oppusset :-)
Og beliggenheten er fantastisk
Men når man kommer frem etter en lang dag på sykkel på Rallarveien og bestiller et glass hvitvin forventer man super service til dette prisnivået.
Ingen i baren kan noe om vin… jeg ender opp med å få siste rest av en flaske og alt for lite i glasset til kr 119. Ikke bra!!!!!! Kunne forventet det på et annet billig hotell, men ikke her.
Rommet er ikke rengjort, vi klager og de gjør rent. Når vi senere dusjer mangler håndkler og toalettpapir. Heller ikke til forventningene

Atmosfæren på hotellet er flott og stemningen er god.
De skryter på hjemmesiden av lokal kortreist mat, men vi ender opp med and fra Tønsberg
Supergod middag, men ikke skriv at dere bruker lokale råvarer fra omgivelsene deres.

Alt i alt super beliggenhet og stemning, men prisnivået pr døgn pr pers står ikke i samsvar med service, kunnskap ++

Du må ikke bo der om du sykler Rallarvegen. Sikkert koslig på andre steder i nærheten til en mye rimeligere penge.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, fruhinsch
Tir Jacobsen, Guest Services / Front Office på Hotel Finse 1222, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei fruhinsch

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss fra opphold deres ved Hotel Finse 1222.

Jeg er helt enig med deg at man må kunne forvente bedre service i baren en det dere opplevde etter en lang fjelltur. Heldigvis har vi flere dyktige ansatte som kan mye om vin og annen drikke. Beklageligvis var det ikke disse dere traff på. Vi jobber med å utvikle alle ansatte til å ha et godt kjennskap til våre produkter, både når det kommer til mat, drikke og selve hotellet. Dette er noe vi jobber for, og jeg tror vi blir bedre og bedre for hver dag.

I forhold til middagen, så stemmer det at anden ikke kan regnes som lokalmat, men den er kjøpt hos lokalleverandør. Majoriteten av kjøtt, fisk og grønnsaker som blir brukt på hotellet kommer fra produsenter lokalisert på Voss, Flåm og i Hol kommune. Vi føler derfor at vi har et sterkt fokus på kortreist mat.

Det er veldig kjekt at du trekker frem stemningen på hotellet og at dere synes det har blitt «nydelig» hos oss.
Vi er veldig fornøyd med hvordan hotellet har tatt form og gleder oss til å vise det frem til besøkende.

Vi håper å se dere igjen på Hotel Finse 1222 ved en senere anledning.

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fin natur med mange muligheter for gåturer og sykkelturer. Hyggelig betjening, men høyst overprisede rom. Veldig god mat. Fint bibliotek med mange bøker og veldig fin utsikt. Fungerte veldig bra å ta med hunden vår på hotellet. Bra med gratis kaffe.

Takk, tonnygundersen
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Hadde forventet mere til prisen! Rommet var fint, men skrapet - ikke en gang en knagg. Ok mat, men ikke spesiell. Matpakken man ikke fikk smøre selv, var latterlig sparsom - en sandwich med en skive salami, en skive ost, et lite salatblad og en skive tomat - som ikke dekket brødet.

1  Takk, Excursion27430546527
Anmeldt 26. juli 2021

Nydelig beliggenhet, fine enkle rom, men manglet litt på sjarmen. Forhåpentligvis kommer dette på plass med erfaringen. Savnet litt av fjellhyttenes personlige preg som "velkommen til bords, i kveld serveres.., etc.".. Lederskapet kunne gjerne ha vært tettere på. Middagsmåltidene hadde et meget høyt saltnivå, men ble etterhvert litt bedre. Ferdigsmurte matpakker kunne med fordel vært byttet ut med et par enkle selvsmurte skiver, men en hyggelig gutt i resepsjonen skjønte at glassflasker med drikke ikke var det smarteste å sende med oss ut i naturen ;). Ifbm. Covid-19 var det en god holdning til dette, ikke for mye styr og ikke uteblitt.
Opplegget med sykkel-leie fungerte utmerket.
Ønsker Hotel Finse 1222 lykke til videre og håper å komme tilbake!

Romtips: Higher floor
Takk, costeby
Tir Jacobsen, Guest Services / Front Office på Hotel Finse 1222, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei Costeby,

Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding på oppholdet ditt ved nye Hotel Finse 1222.
Som en del av De Historiske Hotell er det viktig for oss å kunne tilby akkurat det personlige preget du etterspør. Vi jobber mot å skape en lun og god atmosfære på vårt flotte hotell. Vil ta med dine tilbakemeldinger med i det videre arbeidet med å utvikle vårt produkt.
Der er veldig hyggelig at du trekker frem personalet i resepsjonen og sykkelutleien som positive opplevelser ved oppholdet.

Vi håper å se dere igjen på Hotel Finse 1222 ved en senere anledning.

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Det beste med dette oppholdet var været. Rommet vi fikk var i kjelleren, det luktet fukt og gammel kjeller. Rommet var akkurat stort nok til en dobbeltseng og meget enkel standard. Badet var nytt og ok. Ei heller TV på rommet. Middagen var helt ok hvis man ikke regner med alt for lite kokte poteter. Disse klaget vi på og fikk nye som heller ikke var skikkelig kokt. Frokosten føyer seg inn i rekken av lite minneverdige øyeblikk. Hardt og tørt brød, en helt forferdelig kaffe og lite utvalg av pålegg. Til en såpass stiv pris for et opphold her er det mye som ikke holder mål.

Takk, Sten H
Tir Jacobsen, Guest Services / Front Office på Hotel Finse 1222, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Hei Sten H.

Først vil jeg si takk for at du tok deg tide til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet.
Det er synd at vi ikke klarte å levere en bedre hotellopplevelse til dere denne gangen. Vi jobber med å utvikle oss både på mat og kundeservice hver dag, men her har vi dessverre ikke levert tilstrekkelig i forhold til deres forventninger. Dette beklager vi.
Selv om hotellopplevelsen ikke levde opp til forventningene, er det uansett kjekt å lese at dere fikk oppleve vakre Finse i finvær.