Priceline
StayForLong
Trip.com
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Pessdålig hotell. Møkkahotell te prisen
Vannrør utpå veggan i rommet. Drittrasig bad. Svart/brun sluk og fuger. Bruk pengan på telt Langt fra prisen vi måtte betale. Dassdør me avflakka maling og dusj uten forheng

Takk, 701geirg
Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Grusom hotell! Kjempedårlig standar fra 80 tallet! Slite og ødelagte møbler. Dårlig rengjøring! En natt med hund hadde kostet 174€ med frokost!!! Vi klagde om rommet og om rengjøring. Vi kunne ikke få avslag av prisen men vi kunne få gratis middag i hotellrestaurant. Når vi så rommet snudde vi og fant oss heller en flott hytte med egen sauna med samme pris!
Jeg har spist tidligere frokost i hotellet og det var ikke noe å skryte av.
Anbefales absolutt ikke!!!!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Sannasola
Anmeldt 1. mai 2017 via mobile enheter

Dette er absolutt ikke verdt pengene. Her har det ikke vært oppgradert de siste 20-30 årene. Veldig enkel standard og dårlig renhold. Dårlig utvalg av pålegg til frokost. Hit kommer jeg ikke tilbake....

Dato for oppholdet: april 2017
1  Takk, britthjelle
Anmeldt 16. april 2017

Som reisende med hund er det viktigste for meg at overnattingsstedet er dyrevennlig, og det var det så absolutt her. Hunden min fikk tilogmed gave fra hotellet (en pose hundekjeks), og det fantes en dørhenger som informerte om at det befant seg kjæledyr på rommet. Helt fantastisk!
Jeg bodde i leilighet i en av "rekkehusene", og standarden var helt grei. Hotellet bærer preg av sin alder og er verken topp moderne eller spesielt billig, men absolutt førsteprioritet for meg er et uproblematisk opphold med hund. Andre egenskaper er ikke like viktig for min del.
Til tross for at jeg besøkte hotellet i en svært hektisk periode (påska) var det stille og rolig, og både jeg og hunden sov svært godt.
Inkludert i prisen var en god og variert frokostbuffet. Gratis WiFi finnes i hotellets oppholdsrom. For de som ønsker å delta på aktiviteter og utflukter i området arrangeres dette daglig, og man får aktivitetsprogram utdelt i resepsjonen ved innsjekk.

Dato for oppholdet: april 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, lindakri
Anmeldt 29. juni 2015 via mobile enheter

Beliggenhet og frokost var helt grei. Men det er så å si det eneste positive å si om dette hotellet. Stedet virker forsømt på mange områder, samt at stor mangel på vedlikehold inne- og utendørs, gjør at man får et slett inntrykk. Stedet er også slik sett betydelig overpriset.

Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, Terje37