“Fint hotell”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Occidental Aran Blu
Anmeldt 1 august 2017 via mobile enheter

Hotellet er fint, rent og med gode senger. Vi hadde rom med balkong mot havet. Det var veldig bra.
Hotellet ligger rett ved havnepromenaden, men langt unna alt annet.
Baren på taket var dessverre stengt den ene av våre to overnattinger.

Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, Ørnulf K
massimiliano c, General Manager på Occidental Aran Blu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 august 2017

Dear Ørnulf
We are sincerely grateful for the time you spent to share your comments on your recent stay in our Barceló Aran Blu hotel, your detailed review will certainly assist in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests.
We are glad to read that you really enjoyed our unbeatable location to visit the wonders of a vacation in Ostia
We have taken good note of your remark on the roof bar timing and regret reading your dissatisfaction, we commit to improve on this aspect of our services so as to avoid receiving this kind of feedback in the future.
Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon.
Enrique Acrich
General Manager
Barceló Aran Mantegna | Occidental Aran Park | Allegro Aran Blu | Occidental Aurelia

Anmeldt 5 juni 2017

Rommet var fint. Flott utsikt og veranda. Air condition anlegget på rommet stoppet den andre natten vi var der og det ble ikke reparert. Det ble en varm og bråkete tredje natt, fordi vi måtte ha verandadøren åpen. Frokosten var god, men det ble fort tomt for mat. Hotellet bar preg av at det var litt for lite personale. Kort vei til flyplassen og ca 50 min med tog til Roma. Mye positivt, men ganske dyrt til å være starten av sesongen.

• Opphold: juni 2017, reiste som et par
Takk, ruth b
massimiliano c, General Manager på Occidental Aran Blu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 august 2017

Dear Ruth,

Thank you for your insights following your visit. We always look for ways to improve and your comments are crucial to our future success.

Regarding the air-conditioning, we are sorry if there was a problem with the functioning of the system in your room.

Thank you again for your review of your stay with us, we look forward to your next visit.

Kindest regards,

Enrique Acrich
Barceló Aran Mantegna | Occidental Aran Park | Aran Blu | Occidental Aurelia

Anmeldt 25 mai 2016

Meget pent og bra hotell med fine rom. Fantastisk strandpromenade (og strand) med mange gode spisetilbud. Rent og pent og hyggelige personale med gode engelskkunnskaper. Kjempebra frokost. Enkelt å komme dit med tog fra Roma, og enkelt til flyplass.

• Opphold: mai 2016, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Barcelo Hotels & Resorts
Takk, karls0ni
BarceloManagement, Direttore generale på Occidental Aran Blu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 juni 2016

God morgen karls0ni.

Tusen takk for dine ord. Vi fortsetter å jobbe veldig glad og kommunisere med resten av teamet.

Den neste besøk, de har til å besøke vår cocktail bar med utsikt over havet for et par øl.
hilsener

Juan Carlos Reina

Anmeldt 22 mai 2016

Et herlig og ganske lite hotell i den "riktige" enden av Lido de Ostia, med en deilig panoramautsikt over havet. Et stille og rolig strøk uten de store Beach Clubene. Enkel adgang til strand og et fint område å gå langs havet.
Passende frokost fra 7-11 hver dag.

Romtips: Sjøutsikt er absolutt verdt pristillegget.
Se flere romtips
  • Opphold: mai 2016, reiste som et par
Takk, Rune K
BarceloManagement, General Manager på Occidental Aran Blu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 juni 2016

Kjære gjest,

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi vil ta det i betraktning for å holde bedre service og fasiliteter.

Vennlig hilsen fra Ostia.

Juan Carlos Reina
Daglig leder

Anmeldt 24 juli 2015

Vi kom dit og nøklene til hotellrommet virket ikke (virket ikke før ca kl 19.00 på kvelden.
Veldig fint og rent hotellrom og flott terrasse. Det levde opp til forventningene jeg hadde til hotellet og jeg tror det er det beste hotellet i Ostia. Igjen så er det litt dårlig med informasjon fra hotellpersonalet. om de sier det er hundre meter å gå til noe er det gjerne en kilometer og lignende. De fortalte heller ikke om frokost, baren oppe eller middager i restauranten. Så der var det litt dårlig informasjon. Frokosttidene sto på beholderen til nøkkelkortet og baren spurte vi om. Middag spiste vi aldri der.
De har vanvittig god frokost, de har mat om du liker å spise sunt eller usunt. Jeg personlig er veldig glad i sunn mat og startet dagen ofte med eggerøre, grønnsaker og røkt laks. De har også et stort dessertbord med mer kaker en du klarer å spise, amerikanske pannekaker som ser og smaker himmelsk. muffins, croissant med nutelle (mmm), nutella pai og lit div. det var nok dessert. De har også en type gelato i en slusj beholder som er sinnsykt god i både kaffe og sitron. de hadde ingen andre smaker når jeg var der, men gode var dem.
Det skal også sies at det er et stykke å gå til sentrum og skal du på restaurantbesøk er det letteste å gå ned til havnen, eller til Il Campione for verdens beste pizza.
Det skal legges til at hotellpersonalet er veldig hyggelige og høflige, møter deg alltid med et smil.

Romtips: Bestill med sjøutsikt
Se flere romtips
  • Opphold: juli 2015, reiste med familie
Takk, Rolf H
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Lido di Ostia
Hotel La Scaletta
Hotel Papa Germano
Nr. 454 av 1 273 i Roma
300 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Occidental Aran Blu? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Occidental Aran Blu

Adresse: Lungomare Duca Degli Abruzzi 72, 00121 Lido di Ostia, Italia (tidligere Barcelo Aran Blu)
Telefonnummer:
Beliggenhet: Italia > Lazio > Province of Rome > Lido di Ostia
Fasiliteter:
Bar/salong Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Romservice Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 2 av 8 hoteller i Lido di Ostia
Prisnivå: kr 456 - kr 1 139 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Occidental Aran Blu 4*
Antall rom: 68
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Barcelo, Booking.com, Agoda, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Occidental Aran Blu. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Barcelo Aran Blu Hotel Rome
Aran Blu Rome
Hotel Aran Blu

Er dette din oppføring på TripAdvisor?