Anmeldt 27. november 2018

Vi ankom litt sent på kvelden uten å ha bestilt rom noe sted etter 12 timer kjøring og veldig slitne ble vi møtt av verdens søteste og hyggeligste dame som ikke visste hva hun kunne få gjort godt nok for oss! Veldig trivelige lokaler, rent og helt perfekt! Fin frokost og så hyggelig opphold! <3

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, rundtomkringpaatur
Anmeldt 9. januar 2020 via mobile enheter

Dato for oppholdet: januar 2020
Reisetype: Reiste alene
Katharina K, Marknadsföring på 8Seasons.Villa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2020

Anmeldt 22. juni 2018

Romtips: Vi bodde i norra rummet på övervåningen, stort rum med utsikt mot Kalixälven.
Dato for oppholdet: juni 2018
Anmeldt 27. september 2017 via mobile enheter