Beste opplevelsen!

Tromsø, Norge
En super opplevelse

Idaaan

Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Helt herlig opplevelse å hoppe i strikk her! Og om man er redd til å begynne med, gjør de som jobber her hele opplevelsen fantastisk fin! De kan sakene sine! Hadde uten tvil gjort det igjen her!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 886trinea
Petter K, Eier på Lyngenfjord Bungee, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2021

Takk for besøket og hyggelig tilbakemelding ('',)

Anmeldt 5. august 2019

Kjempebra opplegg og kjempehyggelig karer som jobber på brua! Opplegget er flott organisert, og er utrolig bra service dersom man trenger hjelp med å bestille eller lignende. De er utrolig hyggelig og rolig så dersom man er nervøs er disse til stor hjelp. Anbefales!!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Idaaan
Petter K, Eier på Lyngenfjord Bungee, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2019

Takk for besøket og hyggelig tilbakemelding Ida ('',)

Anmeldt 5. august 2019

Har aldri hoppet i strikk før,så dette så jeg fram til med skrekkblandet fryd. De som jobber der er rolige og tydelige,noe som er betryggende. Opplevelsen var superflott! Artig å sprette/sveve og flagre fritt med armer og bein. Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Anita-Kristin V

Hyggelig å høre at julegaven falt i smak, Anita-Kristin. Velkommen igjen ('',)

Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Fikk overraskelse av kjæresten å hoppe i strikk fra Gorsabrua! Vanligvis ikke noe jeg ville valgt å gjøre selv, men angrer ikke et sekund! Personalet var imøtekommende, varm og hyggelige, anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, AnePleym
Petter K, Eier på Lyngenfjord Bungee, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Takk for besøket og hyggelig tilbakemelding ('',)

Anmeldt 27. juni 2019

Tok turen fra Bardufoss til Gorsabrua sammen med kollegaer som en dagstur. Vi kom inn til brua kort tid før vi skulle hoppe, fikk enkle og gode føringer på hva vi skulle gjøre før vi plutselig stod klare på brua. Må si meg mektig imponert over profesjonelle og meget hyggelige ansatte. Tross noe tåke og regnvær var alt dette glemt idet vi tråkket over kanten ut på hopprampen. Dyktige ansatte gjorde opplevelsen til et superkick, samtidig som vii følte oss godt ivaretatt og i trygge hender! Gav absolutt mersmak, jeg skal tilbake! Anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2019
1  Takk, 903vegards
Petter K, Eier på Lyngenfjord Bungee, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2019

Takk for positiv tilbakemelding, Vegard.

Velkommen igjen ('',)