“Store porsjoner”
Anmeldelse av Nye Peking Garden

Nye Peking Garden
Vurdert som nr. 6 av 8 Restauranter i Otta
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Helt ok lokaler for en Kina restaurant,vi var syv stykker som kom like innpå stengetid,sultne etter en lang arbeidsdag. Vi bestilte hver vår rett,syv forskjellige retter pluss en Peking suppe,maten kom fort og vi ble positivt overrasket over kvaliteten på maten,nydelig krydret og rause porsjoner. Anbefaler Chicken curry og Kinesisk pepperbiff. Norske og Kinesiske retter. Trivelig miljø,litt slitt men maten var et stort pluss. Kommer snart tilbake...

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Morten S

Anmeldt 30. oktober 2018

Blid og service innstilt personale. Maten er litt slik standar kinesisk mat. Ikke noe spesielt dessverre.

Takk, carolricoh
Anmeldt 27. september 2018

når eg reise forbi Otta so må eg alltid innom og ete nr 33, Kinesisk Pepperbiff, litt småsterk som en slik rett skal vere, og stor porsjon, anbefales.

Takk, Roger V
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Første gang jeg gidder å skrive en anmeldelse. Var her med damen og moren min, dårlig service, lang ventetid. Maten bestod av olje og hvitløk.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, larshalvard
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

En servitør i dårlig humør som var dårlig i norsk. Maten smakte ikke godt, men det var mye mat og maten kom fort. Hele familien enige om at dette var den dårligste kinarestauranten vi har spist hos.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Adrian C

Reisende som så på Nye Peking Garden, så også på

Har du vært i Nye Peking Garden? Del dine erfaringer!