“Smakløs mat og dårlig service”
Anmeldelse av Nye Peking Garden

Nye Peking Garden
Vurdert som nr. 7 av 8 Restauranter i Otta
Anmeldt 6. august 2020

Vi bestilte biff chop suey og kylling chop suey. Maten kom på 3 minutter, så det virker som at den kun ble varmet opp. Det var akkurat sånn det smakte også; smakløst og tamt. Smakte ikke chop suet i det hele tatt. Vi har spist på mange kinarestauranter, men dette var den desidert verste. Spiste ikke opp maten. Servitøren var ikke et snev av hyggelig heller.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 269siljeh

Anmeldt 3. august 2020

Eg leste dei dårlege meldingane på tripadvisor, men tok likevel sjansen avdi eg så mange menneske attom vindauga. Innbaka svin var nett so smaklaus som meldt frå ein annan gjest. På grannebordet blei òg mykje mat standande.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Morten H
Anmeldt 12. juli 2020

Maten var rett og slett ikke bra. Tror det er det samme hva du velger der. Peking suppe var lite smak på, frityrstekt innbakt kylling i sursøtt saus var totalt uten salt og rett og slett tam og den kinesisk chop suey var alt alt for salt. Det er ikke de på betjeningen som er feilen det er kokken som er problemet. Skjønner ikke at de fortsatt har samme opplegg etter så mange dårlige anmeldelser. Da gir de rett og slett F i hva folk mener. Så lenge folk kommer der å spiser kan de bare fortsette.

Takk, joopc57
Anmeldt 30. august 2019 via mobile enheter

Gode Gud så grusomt. Bestilte sweet & sour innbakt svinekjøtt. Kjøttet inni var aldeles smakløst, d lå inni en stor luftlomme. Eneste som var bra var vel at d var crispy på utsiden. Barna synes til og med pommes frites’n smakte ekkelt.
Styr unna!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Dollly13
Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Stakk innom og trodde Kina mat var bankers men der tok jeg feil. Sikkert andre retter som kommer bedre ut men vi prøvde nr 10 innbakt svinekjøtt med sweet & sour saus og det var helt forferdelig. totalt smakløst

Dato for besøk: august 2019
Takk, 203kjetiln

Reisende som så på Nye Peking Garden, så også på

Har du vært i Nye Peking Garden? Del dine erfaringer!