“Smakløst”
Anmeldelse av Nye Peking Garden

Nye Peking Garden
Vurdert som nr. 7 av 8 Restauranter i Otta
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Smakløs og kjedlig mat. Mest sannsynlig berre varma opp. Spiste kylling med satay saus som skulle være litt sterk, men smakte meir vann..

Takk, janov23

Anmeldt 12. november 2020

Smakløs mat, ble ferdig på 10 min. Noe som ikke er et godt tegn i mine øyne.
Helt elendig servise. Og alt for dyr mat.
67 kr for EN vårrull?
Ikke verdt det

Dato for besøk: november 2020
Takk, Selinef12333
Anmeldt 1. oktober 2020 via mobile enheter

Heilt grei kinamat. Prøvde stekte nudler med kylling. Litt lite grønnsaker og noko tamt, men heilt grei. Selskapet prøvde kylling chop sui, som nok var litt meir spennande, med gode knasende grønnsaker. Greie priser. Greit når en skal ha rask ok mat, men kanskje ikkje festmat.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, TereseE_13
Anmeldt 6. august 2020

Vi bestilte biff chop suey og kylling chop suey. Maten kom på 3 minutter, så det virker som at den kun ble varmet opp. Det var akkurat sånn det smakte også; smakløst og tamt. Smakte ikke chop suet i det hele tatt. Vi har spist på mange kinarestauranter, men dette var den desidert verste. Spiste ikke opp maten. Servitøren var ikke et snev av hyggelig heller.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 269siljeh
Anmeldt 3. august 2020

Eg leste dei dårlege meldingane på tripadvisor, men tok likevel sjansen avdi eg så mange menneske attom vindauga. Innbaka svin var nett so smaklaus som meldt frå ein annan gjest. På grannebordet blei òg mykje mat standande.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Morten H

Reisende som så på Nye Peking Garden, så også på

Har du vært i Nye Peking Garden? Del dine erfaringer!