Fartsfylt og herlige omgivelser

Perfekt tur ned Sjoa med herlige guid (Aran), actionfylt tur med overkommelige utfordringer... les mer

Anmeldt 26. juli 2021
Eirik R
Flott ettermiddag i Sjoa!

Jeg hadde en kjempeartig ettermiddag i Sjoa med mine to tenåringer, som også var veldig fornøyde... les mer

Anmeldt 23. juli 2021
Tuddelu
Lillehammer, Norge

Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Vi var en familie på fem der mor i familien fikk rafting som bursdagsgave. Vi overnattet fra fredag til søndag og fikk med oss grilling på kvelden. Fra begynnelse til slutt en utrolig hyggelig helg med mye lek, vennlige guider og stor gjestfrihet fra vertskapet. Anbefales varmt!

2  Takk, astrima
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Vi lå på gården der Heidal rafting holder til. Flotte rom/leiligheter. God frokost, å rent å pent. I naturskjønne omgivelser i Heidal blir vi tatt godt imot av hyggelige guider som gir oss utstyret vi trenger å går gjennom dagens aktivitet på en informativ god måte. Bussturen til starten går Heidals flotte natur. Turen på elven er godt tilrettelagt for hver enkelt i gruppen. Jeg mener denne dalen er noe av det beste Norge har å by på Livet på elven er fantastisk

Takk, jonashI3273KD
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Første inntrykk. Koselig sted og betjening. Utstyret bar preg på å være slitt. Rommene manglet tørkemuligheter for våte klær. Veldig gode guider. Badestampen skulle vært klar når vi var tilbake etter rafting, men var ikke fyrt opp engang:( Tok derfor laaang tid å varme opp. Lavvoen som vi skulle være i var heller ikke klar og vi måtte sitte i en «vinterhage» med alkoholservering der vi ikke kunne medbringe egen alkohol...

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, absde
TorAamodt, Eier på Heidal Rafting Day Trips, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2019

Hei, og beklager sen respons!
Det var synd at dere ikke fikk den opplevelsen dere hadde forventet, men jeg tror kanskje en del av forklaringen ligger i kommunikasjonen mellom hun som bestilte (som ikke var med på utdrikningslaget), og dere som deltakere.
Ifølge korrespondansen var badestampen bestilt til etter grillmiddagen, og ikke etter raftingturen.
I korrespondansen står det også at dere har tilgang til (uten ekstra kostnader) oppholdslavvo med bord, benker og bålplass hvor dere kan ha med medbrakt alkohol, og jeg vet ikke helt hva du mener med at lavvoen ikke var klar? Den stod der, og med ved på plass :-)
I forbindelse med middagen måtte dere oppholde dere i skjenkeområdet, ettersom det er der vi har grillen.
Når det gjelder slitt utstyr så høres dette merkelig ut, for vi anskaffet 100 nye sett med våtdrakter fra Hiko i juli, long-johns, jakker og sko samt redningsvester. Vi har også egne tørkerom i forbindelse med sanitæranlegget hvor dere fikk utlevert utstyret, men vi burde sikkert ha informert bedre om dette slik at dere slapp å tørke tøyet dere brukte under våtdrakten inne på rommet.
Igjen så beklager jeg at vi ikke leverte som forventet, men om dere hadde spurt hadde vi nok fått ordnet mye av det dere ikke var fornøyde med.
Uansett, dere er hjertelig velkomne tilbake ved en senere anledning, og da håper vi å få vist at vi fortjener 4,75 i snitt på TripAdvisor :-D

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Var her en natt i et fint rom med eget bad og minikjøkken.
Dagstur rafting var kjempebra med gode guider!
Vi tog toget til Otta og de hentet og kjørte oss til stasjonen. Vegetarmiddag var ikke noe problem. Hyggelig frokost om morgenen.
Eieren/sjefen på stedet Tor var svært hjelpsom og hyggelig.
Vi kommer helt klart tilbake hit!!

Takk, Linn A
Anmeldt 30. juli 2018

Vi bestilte familierafting online og det fungerte veldig greit. Dagen vi skulle rafte startet med litt lett regn i det vi skulle kjøres opp til elven, men regnet stoppet før vi var klare for elven og hadde en fantastisk tur nedover Ottaelva. Dette er en tur for også de som kanskje ikke er i tøffeste laget. Denne klarer de fleste. Veldig moro for alle, men ikke altfor krevende, så den passer perfekt for barnefamilier. vi hadde med fotograf som tok bilder under turen, mange flotte bilder, anbefales! Guidene var flinke og gjennomgikk alle sikkerhetsregler og ellers det vi trengte av informasjon før og under turen.
Må også sende en stor takk til vår guide PAOLO fra Chile som tok godt vare på oss og gjorde turen vår til en opplevelse.
Kommer gjerne igjen når gutta har blitt større, så vi kan teste Sjoa!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, ElisabethG23