Super opplevelse for familien!

Strålende opplevelse for hele familien! Smidig booking og hyggelig betjening. Vår guide Dewet var... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Kari_paa_tur
Kjempegøy

Veldig morsomt for barn og voksne. Vi var heldige å få plass på familieraftingen på Ottaelva, som... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Explore31841280498
Oslo, Norge

Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

En flott opplevelse for hele familien. Vi hadde det kjempekjekt. Hyggelige guider/ instruktører. Litt skuffende at det ikke var muligheter for foto, men tar man med et vanntett kamera selv er ikke dette noe problem.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, b_rrem2021
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde her og tok en heldagstur. Det funket veldig fint å kombinere å overnatte samme sted som raftingen startet fra. Det anbefales.

Selve raftingen var fartsfylt og våt. Vi fikk grundig instruks og følte oss trygg hele tiden.

Lunsjen var overraskende god og hele dagen en suksess.

Vi gjør dette gjerne igjen.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, KeeleyTheBrit
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

2 voksne, 2 barn på 11 og 14 år. Alle hadde det døds kult. God fart i elven, men ikke for mye for de minste. I mer saktegående deler av elven så fikk de som ville hoppe ut av båten og flyte med strømmen, de fleste ungene hoppet rett uti. Ca 30 min kjøretur oppover elven fra Heidal. 6 i hver båt, alt utstyr fulgte med. Hele pakka tok ca 3 timer som da inkluderer kjøring, prepping, av/på kledning og rafting. Absolutt verdt besøket.

Takk, christianhayopsahl
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Fine små hytter med gode køyesenger, fantastisk hjemmelaget mat og en super opplevelse på elven med guider som gjorde det til en stor opplevelse for barna.
Kommet garantert tilbake .

Takk, Quest542953
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Vi var en familie på fem der mor i familien fikk rafting som bursdagsgave. Vi overnattet fra fredag til søndag og fikk med oss grilling på kvelden. Fra begynnelse til slutt en utrolig hyggelig helg med mye lek, vennlige guider og stor gjestfrihet fra vertskapet. Anbefales varmt!

2  Takk, astrima