Super opplevelse for familien!

Strålende opplevelse for hele familien! Smidig booking og hyggelig betjening. Vår guide Dewet var... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Kari_paa_tur
Kjempegøy

Veldig morsomt for barn og voksne. Vi var heldige å få plass på familieraftingen på Ottaelva, som... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Explore31841280498
Oslo, Norge

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Jeg hadde en kjempeartig ettermiddag i Sjoa med mine to tenåringer, som også var veldig fornøyde med opplevelsen. God informasjon og effektivt opplegg før og etter selve raftingen og ikke minst trivelig australsk guide, Matt, på flåten vi var på.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Tuddelu
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Litt lite vann i elva i midten av juli til at det blir den helt store fartsopplevelsen, men gøy var det. Veldig hyggelige guider, følte at sikkerheten var godt ivaretatt hele tiden og ekstra hyggelig med lunsj midt på elva.
Desverre ingen fotograf i elva, så umulig å få foreviget minnene.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, ramonk2018
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Herlige guider, gøy for hele familien. Kom oss trygt og godt gjennom hele løypa, og fikk også kjenne litt på iling i magen gjennom et par stryk!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, CecilieS
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

En flott opplevelse for hele familien. Vi hadde det kjempekjekt. Hyggelige guider/ instruktører. Litt skuffende at det ikke var muligheter for foto, men tar man med et vanntett kamera selv er ikke dette noe problem.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, b_rrem2021
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde her og tok en heldagstur. Det funket veldig fint å kombinere å overnatte samme sted som raftingen startet fra. Det anbefales.

Selve raftingen var fartsfylt og våt. Vi fikk grundig instruks og følte oss trygg hele tiden.

Lunsjen var overraskende god og hele dagen en suksess.

Vi gjør dette gjerne igjen.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, KeeleyTheBrit