En flott opplevelse i vakre omgivelser!

En fantastisk dag i elva! Dyktige og artige guider, proft opplegg og god mat. Følte oss godt... les mer

Anmeldt 1. oktober 2023
621ninah
Lillehammer, Norge
En veldig morsom opplevelse

Veldig bra opplegg og veldig gøy! Hadde ikke gjort det før, men følte oss trygge hele veien. Flinke... les mer

Anmeldt 5. august 2023
TirilBerggren
Drammen, Norge

Anmeldt 29. juli 2022 via mobile enheter

Strålende opplevelse for hele familien! Smidig booking og hyggelig betjening. Vår guide Dewet var kjempeflink med barn og lot dem leke og bade som de ville og kjørte i mange morsomme stryk! Vi fikk også hoppe fra klippene. Vi følte oss godt ivaretatt og at sikkerheten var god hele tiden. Det er mulig å dusje og kjøpe bilder fra turen etterpå.

Takk, Kari_paa_tur
Anmeldt 17. juli 2022 via mobile enheter

Veldig morsomt for barn og voksne. Vi var heldige å få plass på familieraftingen på Ottaelva, som viste seg å være akkurat passe livlig for vår gruppe på 4. Kunne ikke vært mer fornøyd med selve turen og ekstra honnør til vår guide, Rory, som var usedvanlig rolig, hjelpsom og ikke minst tålmodig. Eneste minus går til material ansvarlig; dere bør skaffe langt flere par våtsko i str.44/45. Dette er den vanligste størrelsen for voksne menn vil jeg tro, og da er ikke 42/43 eller 47/48 noe fullgodt alternativ.

Takk, Explore31841280498
Anmeldt 7. juli 2022 via mobile enheter

Super guide - med sønn - spenstig rute rett opp med wirebro til slutt. Moro for ei bestemor 😊
Ikke sinket jeg de to deltakerne på 16 år heller.

Takk, Dumperdama
Anmeldt 29. juni 2022 via mobile enheter

Vi klatret Via Ferrata. Artig og utfordrende løype. Passe lang for nybegynner. Kort og grei annmasj. Veldig flinke og hyggelige guider.

Dato for opplevelse: juni 2022
Takk, CathrineEN
Anmeldt 10. august 2021
Anmeldelse av: Canyoning by Sjoa

Forfriskende og spennede dag med juving i Sjoa. Veldig hyggelige ledere som tok oss sikkert gjennom strykene. Litt dyrt. Høydepunktet var hopping fra ca 9 meter med klatring opp igjen gjennom en hule.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, Homrul