“Langs lågens bredder.”
Anmeldelse av Brujæla Bar

Brujæla Bar
Vurdert som nr. 5 av 8 Restauranter i Otta
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Jælma bra, her kan du ta med gode og dårlige venner, i løpet av kvelden kommer alle til å bli veldig gode venner. En kulinarisk opplevelse som ingen har opplevd maken til.

Takk, Cato T
Anmeldt 26. juni 2021

Helt topp kveld på Brujæla Bar. God drikke, god mat og stemningsfull musikk! 10 av 10. En av de beste resturantopplevelsene jeg har hatt

1  Takk, danieltA6131JN
Anmeldt 29. november 2020

Helt topp på alle måter. God atmosfære, og veldig god service. Kanelbollene var kanskje de beste jeg noen gang har spist. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: november 2020
Takk, T3099XKdanielt

Reisende som så på Brujæla Bar, så også på

Har du vært i Brujæla Bar? Del dine erfaringer!