“Baconsurret kylling var veldig godt”
Anmeldelse av Pillarguri Cafe

Pillarguri Cafe
Vurdert som nr. 2 av 8 Restauranter i Otta
Kjøkken: Pizza, Norsk
Middagsalternativer: Uteservering
Beskrivelse: Kafe, catering , a la Carte, Pizzaria, Bar - Over 100 år med gjestfrihet! Vi baker vår egen pizza, på middagsmenyen finner du mange spennende retter, basert I hovedsak på lokale råvarer og tradisjoner.
Anmeldt 12. juli 2020

Trivelig sted, hyggelig betjening og bra mat. Vi hadde begge en baconsurret kylling. Den var saftig og god smak.

Takk, joopc57

Anmeldt 6. juli 2020

Jeg håper, og tror, at kjøkkenet hadde det fryktelig travelt og at det er grunnen til at måltidet ble en såpass dårlig opplevelse.

Først cæsarsalaten: kyllingen var brent på utsiden og knusktørr på innsiden, kuttet opp i små biter. Bacon og krutonger var vanskelig å se forskjellen på, både fordi bitene var små, men også fordi baconet var svartsvidd. Brødet fikk jeg opplyst var lagd på rug- brød. Salat var dvask og også kutta smått opp. En liten, smakløs tomat var skjært tynt opp og låg langs kanten av skålen, og var det som tilførte fuktighet til retten. For dressing var det sparsommelig med. I tillegg var porsjonen liten (bildet blei desverre tatt ganske «close-up». Retten ble sendt ut og penger krevd tilbake.
Barnet mitt bestilte pannekaker med syltetøy. Dette mottok han etter 50 minutter, 3 minutter etter at vi voksne fikk vår mat. Han mottok da 3 oppvarmede pannekaker, ALA Rema-1000 sine vakuumpakkede ferdigpannekaker, med sukker. For denne herligheten tok de seg 74 kr i betaling.

Min mann bestilte burger. Denne var god på smak. Baconet var igjen stekt ihjel, så lite smak av det. Potetene var gode, men med noe dominerende krydder/saltsmak.

Pizzaen nabobordet fekk servert, såg god ut!

Takk, IngvildK_13
Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

Heilt greit.
Koseleg plass og barnevennlig. Tommel opp! Pizza var hovuddelen av menyen, og den var ikkje spesielt god.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Snabelsaker
Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Skulle innom for en rask middag og bestilte to burgere. Etter at alt var bestilt og betalt fikk vi beskjed om at det var lang ventetid. Når maten først kom var begge bestillingene feil. På forsøk nummer to var fortsatt den ene burgeren feil. Endte opp med å spise hver for oss og en time etter bestilling. Burgeren forøvrig var også en stor nedtur. Kommer aldri tilbake!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, h_konk312
Anmeldt 17. august 2019

Vi spiste hamburger med tyttebærturen, pizza og betasuppe (kjøttsuppe). Meget godt, rikelig og godt presentert. Virkelig verdt gjenbesøk. Hamburgeren slår alt vi har spist av hamburger, så langt - både i Norge og i utlandet, uansett restaurant.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Zolinus

Reisende som så på Pillarguri Cafe, så også på

Har du vært i Pillarguri Cafe? Del dine erfaringer!