“Lite ost og overpriset mat”
Anmeldelse av Pillarguri Cafe

Pillarguri Cafe
Vurdert som nr. 2 av 8 Restauranter i Otta
Kjøkken: Pizza, Norsk
Middagsalternativer: Uteservering
Beskrivelse: Kafe, catering , a la Carte, Pizzaria, Bar - Over 100 år med gjestfrihet! Vi baker vår egen pizza, på middagsmenyen finner du mange spennende retter, basert I hovedsak på lokale råvarer og tradisjoner.
Anmeldt 17. juli 2020

Vi spiste bakt potet uten særlig ost og tilbehør, brent pizza med et tynt lag med brent ost og tørr hamburger lever ikke opp til forventningene når man også må sitte ute i kulda. Vannet måtte vi finne frem selv og det var også mye søppel rundt på andre bord. En pris på nærmere 700kr for vann og 4 små retter er vel i det drøyeste laget.

Takk, gabrielhL709RI

1923 av 152 anmeldelser

Anmeldt 17. juli 2020

En opplevelse i kaos. Bord ute i kulden og tørr mat av lav kvalitet. Anbefales ikke. Prisen tilhører ikke denne matklassen.

Takk, N8864KG
Anmeldt 12. juli 2020

Trivelig sted, hyggelig betjening og bra mat. Vi hadde begge en baconsurret kylling. Den var saftig og god smak.

Takk, joopc57
Anmeldt 6. juli 2020

Jeg håper, og tror, at kjøkkenet hadde det fryktelig travelt og at det er grunnen til at måltidet ble en såpass dårlig opplevelse.

Først cæsarsalaten: kyllingen var brent på utsiden og knusktørr på innsiden, kuttet opp i små biter. Bacon og krutonger var vanskelig å se forskjellen på, både fordi bitene var små, men også fordi baconet var svartsvidd. Brødet fikk jeg opplyst var lagd på rug- brød. Salat var dvask og også kutta smått opp. En liten, smakløs tomat var skjært tynt opp og låg langs kanten av skålen, og var det som tilførte fuktighet til retten. For dressing var det sparsommelig med. I tillegg var porsjonen liten (bildet blei desverre tatt ganske «close-up». Retten ble sendt ut og penger krevd tilbake.
Barnet mitt bestilte pannekaker med syltetøy. Dette mottok han etter 50 minutter, 3 minutter etter at vi voksne fikk vår mat. Han mottok da 3 oppvarmede pannekaker, ALA Rema-1000 sine vakuumpakkede ferdigpannekaker, med sukker. For denne herligheten tok de seg 74 kr i betaling.

Min mann bestilte burger. Denne var god på smak. Baconet var igjen stekt ihjel, så lite smak av det. Potetene var gode, men med noe dominerende krydder/saltsmak.

Pizzaen nabobordet fekk servert, såg god ut!

Takk, IngvildK_13
Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

Heilt greit.
Koseleg plass og barnevennlig. Tommel opp! Pizza var hovuddelen av menyen, og den var ikkje spesielt god.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Snabelsaker

Reisende som så på Pillarguri Cafe, så også på

Har du vært i Pillarguri Cafe? Del dine erfaringer!