“Anbefales sterkt”

Pillarguri Cafe
Vurdert som nr. 2 av 8 Restauranter i Otta
Kjøkken: Pizza, Norsk
Middagsalternativer: Uteservering
Beskrivelse: Kafe, catering , a la Carte, Pizzaria, Bar - Over 100 år med gjestfrihet! Vi baker vår egen pizza, på middagsmenyen finner du mange spennende retter, basert I hovedsak på lokale råvarer og tradisjoner.
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Veldig blide, imøtekommende og snille ansatte! Det var god pizza samt attraktivte og sjarmerende sitte område både inne og ute! Trives her

Takk, benedikteKA

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Pizza som var deigete, og ingen fyll.
Pasta Carbonara var pasta med fløte og ikke Carbonara, alt for mye fløtesaus også. Ventetiden var ca 35min for barnemeny, og pizza kom 15 min før resten fikk mat

Takk, espenmathisenl
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Hyggeleg liten restaurant med imponerande bra mat! Bra kvalitet på råvarene, likte spesielt godt langtidssteikt svinenakke (mørt!)

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 758perkristiang
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

God mat og god service. Begge fant noe vi likte. Maten kom fort og begge var veldig fornøyde. Anbefaler dette stedet om du er på Otta.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, chlorek
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

En veldig koselig liten restaurant/cafe i Otta. Perfekt for familier som kjenner at de trenger en pause mellom lange bilturer. Vi kombinerte en fin liten «middag» med handletur på Amfi senteret som ligger rett ved siden av. Var veldig greit.

Jeg og kona hadde en liten pizza hver med hvitløksdressing. Helt perfekt for en person. Anbefales.

Dato for besøk: april 2021
Takk, 665kristiana

Reisende som så på Pillarguri Cafe, så også på

Har du vært i Pillarguri Cafe? Del dine erfaringer!