“God, velsmakende mat”

Pillarguri Cafe
Vurdert som nr. 2 av 8 Restauranter i Otta
Kjøkken: Pizza, Norsk
Middagsalternativer: Uteservering
Beskrivelse: Kafe, catering , a la Carte, Pizzaria, Bar - Over 100 år med gjestfrihet! Vi baker vår egen pizza, på middagsmenyen finner du mange spennende retter, basert I hovedsak på lokale råvarer og tradisjoner.
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig besøk her! God nok plass mellom bordene, selv om lokalet var helt fullt. Mange middagsspisende turister her. Ganske rask servering. En av oss spiste elgburger, mye mat med rikt og godt tilbehør. Vi to andre spiste biff stroganoff. Veldig god, men litt lite med kjøtt. Et sted vi kan tenke oss å komme tilbake til.

Takk, Roam287825

Anmeldt 4. august 2021

Koselige lokaler, hyggelig betjening og veldig god pizza. Her spiser vi gjerne igjen, dersom vi kommer til Otta igjen.

Takk, KristinVangenS
Anmeldt 1. august 2021

Vi bestilte pizza og den var ok. Resten av følget bestilte biff stroganoff som var greit god, og hamburgeren var god, men litt lite tilbehør. Om nista ikke hadde vært slutt hadde vi likegodt spist det:) Vi hadde j**li god niste også!

Takk, kgoogleb
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Veldig blide, imøtekommende og snille ansatte! Det var god pizza samt attraktivte og sjarmerende sitte område både inne og ute! Trives her

Takk, benedikteKA
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Pizza som var deigete, og ingen fyll.
Pasta Carbonara var pasta med fløte og ikke Carbonara, alt for mye fløtesaus også. Ventetiden var ca 35min for barnemeny, og pizza kom 15 min før resten fikk mat

Takk, espenmathisenl

Reisende som så på Pillarguri Cafe, så også på

Har du vært i Pillarguri Cafe? Del dine erfaringer!