“God mat.”

Pillarguri Cafe
Vurdert som nr. 2 av 8 Restauranter i Otta
Kjøkken: Pizza, Norsk
Middagsalternativer: Uteservering
Beskrivelse: Kafe, catering , a la Carte, Pizzaria, Bar - Over 100 år med gjestfrihet! Vi baker vår egen pizza, på middagsmenyen finner du mange spennende retter, basert I hovedsak på lokale råvarer og tradisjoner.
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Trivelig betjening. God plass mellom bordene. Vi spiste burger og biff stroganoff. Veldig god mat. Kunne vært mer kjøtt i stroganoffen. Var på gjennomreise og kommer tilbake en annen gang.

Takk, FrankWilly

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig besøk her! God nok plass mellom bordene, selv om lokalet var helt fullt. Mange middagsspisende turister her. Ganske rask servering. En av oss spiste elgburger, mye mat med rikt og godt tilbehør. Vi to andre spiste biff stroganoff. Veldig god, men litt lite med kjøtt. Et sted vi kan tenke oss å komme tilbake til.

Takk, Roam287825
Anmeldt 4. august 2021

Koselige lokaler, hyggelig betjening og veldig god pizza. Her spiser vi gjerne igjen, dersom vi kommer til Otta igjen.

Takk, KristinVangenS
Anmeldt 1. august 2021

Vi bestilte pizza og den var ok. Resten av følget bestilte biff stroganoff som var greit god, og hamburgeren var god, men litt lite tilbehør. Om nista ikke hadde vært slutt hadde vi likegodt spist det:) Vi hadde j**li god niste også!

Takk, kgoogleb
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Veldig blide, imøtekommende og snille ansatte! Det var god pizza samt attraktivte og sjarmerende sitte område både inne og ute! Trives her

Takk, benedikteKA

Reisende som så på Pillarguri Cafe, så også på

Har du vært i Pillarguri Cafe? Del dine erfaringer!