Anmeldt 21. september 2019

God service fra alle ansatte. God mat. Man føler seg godt mottatt her. Rengjøring på rommet hver dag. Her kan man få ladet opp sin hybrid bil også. Kanskje litt verre med hel elektrisk bil. 10 A sikring.

Romtips: 2. Etg. Mot nord. Mot sør og vest er også greit
Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Gunnar S
Anmeldt 13. september 2019 via mobile enheter

Overnattet en natt på vei til en annen destinasjon.
Det første barna sa var "Dette er ikke noe slott!"
Litt slitent og sett sine bedre dager.
Personalet gjør sitt beste for å veie opp, og de var virkelig et pluss.
Lange, mørke hår på badet etter forrige gjest. Oppheng til håndduker over toalettet som gjør at du enten stanger hodet i de eller de faller ned i toalettet.
Kaldt og gulvkaldt på rommet. Ingen varme i gulvet på badet, bare en veggovn.
Ved frokosten gikk de tom for asjetter, og vi måtte spise brødskiver av suppe tallerkener.
Fantastisk utsikt fra fellesareal.
Trang parkering og dårlig vei siste kilometer.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, edleflusundn
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Skuffende. Spiste buffet, dårlig utvalg og varmmaten var kald. Selve maten var grei, men det skorter på finish, utvalg og det lille ekstra. Med små grep kunne de gjort ting til en positiv opplevelse. Servitørene snakker ikke norsk, vi måtte selv gå og be om noe å drikke. Frokosten var også skuffende. Selv ikke kornblanding kunne de sette frem til youghurt. Puffet ris passer dårlig til youghurt!
En av oss er diabetiker, ikke engang suketter hadde de til teen, kun sukker. Selve rommet var greit nok. Badet er slitent, og det hadde gjort mye med bare en hylle hvor man kan sette fra seg toalettveske. Det var ikke plass på vasken.
Fin lobby og loungeområde. Men mye vekst rundt slik at utsikt ble litt borte.
Kommer ikke til å anbefale dette hotellet til noen, og blir nok også første og siste gang for min egen del.
Ser at andre klaget på samme saker som oss, og de gjør tydeligvis ingenting med det.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, millamieli
Anmeldt 7. august 2019

Hotellet ligger fint til men hadde de hugget ned litt trær rundt hotellet så hadde utsikten vært fantastisk fra terrassen. Maten og servitørene var helt tragisk og der TRENGER de en skikkelig oppdatering. Virker som om maten hadde blitt varmet opp fra dagene før, forventer jo litt norsk husmannskost når man kommer oppi den norske fjellheimen men den uteble. Medisterkaker i Juli blir litt feil den hører jo til jule Ribba. Var nesten sånn at vi spurte om å låne kjøkkenet selv.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Lars R
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Hoteller inngrodd med trær som hemmer utsikten flere steder.
selve rommet var fint mens badet var knøttlite å slitent.
treningsrommet luktet ille
badstua var flott og innbydene men veien dit var mørk og bør pusses opp.
lobby var fin og hyggelig personale.
frokosten var forferdelig så det blei mat på circkle k etterpå.

prisen var ok...men hadde gladlig betalt 3-400kr mer for bedre standard.

bassenget var visst under oppussing, men det viste seg å være ett roterom.
hotellet bærer preg av og ha blitt unøye og overfladisk "oppusset".

Her bør eier på banen og få hotellet fint igjen og øke prisene med 10-30%

Dato for oppholdet: juli 2019