Vio.comUSD 129
TripadvisorUSD 129
EtripUSD 129
Trip.comUSD 146
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk matpakke! (vi sjekket ut før frokosten åpnet) Parkering rett ved hovedinngangen og hyggelig betjening. Døgnåpen resepsjon. Hyggelig rom, og resepsjonsområdet. Godt vanntrykk på badet og ellers rent og pent.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Trine1971
Excursion37616457557, Resepsjonssjef på Thon Partner Hotel Otta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding. Så fint at du likte matpakken vi smurte til deg og våre nyoppussede hotellrom! Velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 23. september 2018

Har vært innom Thon Hotel Otta et par ganger i løpet av siste året og det er absolutt havnet på min favorittliste. Grunnene er flere. For det første er det veldig stille og rolig så selv jeg som sover lett får en god natts søvn. Dernest har hotellet egen parkeringsplass, der det faktisk er mulig å finne en plass selv om man kommer litt utpå ettermiddagen. (Faktisk et viktig moment når man reiser med bil.) Videre så er rommene åpenbart blitt pusset opp i nyere tid så både rom og bad er upåklagelige. Når man da i tillegg kan få en god frokost og hotellet har hyggelig betjening så er det virkelig ikke noe å klage på. For den som måtte lure på karaktersettingen så har jeg gitt det fem "dotter" rett og slett fordi jeg ikke finner noe å klage på, men selvsagt - den som tolker fem prikker som "luksushotel" og bestiller deretter vil ikke finne det. Det er et helt vanlig hotell, men i svært god stand og veldrevet og full score er gitt på bakgrunn av det.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, CillaN
Excursion37616457557, Resepsjonssjef på Thon Partner Hotel Otta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Tusen takk for at du tok deg tid til å anmelde oss på Tripadvisor, det setter vi stor pris på! Frokosten er vi veldig opptatt av, og er spesielt glad for at den også falt i smak. Kommer du tilbake til området vårt på ferie kan vi tipse om flotte fjellturer og heseblesende raftingturer, alt innenfor en kort radius!

Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Hyggelig hotell, trivelig betjening, kaffe/te i resepsjon og på rom. Rent og ordentlig, vi valgte rom mot bakgård, veldig stille. Kan anbefales. Aviser i resepsjon. Kunne ønske minibar/kjøleskap på rommet

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, 901meretel

Takk for hyggelig tilbakemelding, vi er glade for at du ville dele din opplevelse hos oss med andre reisende. Minibar har vi dessverre ikke, men i resepsjonen tilbyr vi et rikt utvalg av kort og langreist drikke, snacks og annet. Har du medisiner eller annet som må oppbevares kaldt, er det bare å levere det i resepsjonen, så tar vi vare på det for deg.
Velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 31. juli 2018

Hotellet ligger i Otta sentrum. Det var fint på rommet. God plass. Rommet hadde ett superkaldt kjøleskap, som var stort. På badet var det også god plass. Frokosten var super, det samme kan man si om middagsbuffe. Rommet lå ut mot trafikkert gate, og mye støy fra biler på natta.

Romtips: Bestill rom mot baksiden av hotellet. Da slipper man sikkert støy fra trafikk.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Liv258
Anmeldt 2. juli 2018

Fin rolig og pent og rent rom. God utvalg ved middagsbuffé og frokostbuffé. Glutenfri brød og laktosefri melk er tilgjengelig etter spørsmål og maten er merket med allergener. Personalet er hyggelig og hjelpsomme.

Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, liekevan