Gratis avbestilling frem til 17.12.22
Gratis avbestilling frem til 17.12.22
Expedia.comUSD 147
eDreams
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Enkelt, rent og koselig hotell. Fasilitetene var veldig bra, pent interiør. Frokosten ferdig på brett siden det er korona-tider, fin ordning. Antibac bra tilgjengelig. Skulle bare være en natt pga familiebesøk, men kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, May-Lis H
Anmeldt 6. juni 2020 via mobile enheter

Lite men koslig hotell med sentral beliggenhet. Gode senger og gode store puter. Trivelige og imøtekommende personale på hotellet. Koslige rom som passet utmerket for en eller flere netter.
Anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, sivheleneu2020
Anmeldt 22. november 2019 via mobile enheter

Det var hyggelig betjening, vi ble tatt veldig godt i mot med god service! Fikk god hjelp til å melde oss inn som Thon medlem, som igjen vil gi oss fordeler over tid, det er et fint hotell, gode senger, det var rent og god frokost. Fint opphold som kan anbefales videre til andre.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, Vidar H
otta_resepsjonssjef, Resepsjonssjef på Thon Hotel Otta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 20. november 2019

Hotellet har god service og imøtekommande. Får også gratis vafler og liknande om kvelden. Stille rom og frukosten er også grei. Rommet var reint og ingen tepper på golvet. Eit hotell eg kn anbefale for andre

Dato for oppholdet: april 2019
2  Takk, 370arildh
Ruth Øien M, General Manager på Thon Hotel Otta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2019

Hei
Mange takk for at du valgte å bo ho oss - og for din hyggelige tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen
Thon Hotel Otta

Ruth Øien Mæhlum
Direktør

Anmeldt 18. november 2019 via mobile enheter

Renslige rom, vennlig og imøtekommende personal og sist men ikke minst... Hvordan klarer Thon å lage så fryktelig gode frokoster??? På høyde med hjemmelaget! Dette hotellet vil jeg anbefale på det sterkeste til alle som er på gjennomreise.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, KjetilHansen76