ZenHotels.com
    13.7 km fra Thon Partner Hotel Otta
    32.1 km fra Thon Partner Hotel Otta
    Se flere hoteller i Otta
    Anmeldt 22. juli 2020

Rolig beliggenhet i Otta. Imøtekommende betjening, kanskje bortsett fra nattresepsjonisten som var mer opptatt av mobiltelefonen og mat enn å betjene kundene.

Og; til en pris av nesten 1800 riksdaler for en natt på et hotell som reklamerer med bar, blir det for dårlig med øl fra boks og en type rødvin som serveres i glass.

Frokosten var så-som-så, med kalde egg og en uspiselig eggerøre fra pose. Når betjeningen lar folk står i frokostkø fremfor å prioritere å rydde bord (jada, jeg vet det er Covid-19 som får skylden for dette, men likevel) blir det ikke bedre.

Så til slutt; røykeforbud ved bord som står utenfor hotellet?! Det er bare i overkant idiotisk!

Kort oppsummert; det forventes mer av et hotell som tar blodpris for en overnatting, derav 2 stjerner, og da har jeg vært raus...

Takk, 845geirt
    Ruth Øien Mæhlum, General Manager på Thon Partner Hotel Otta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Hei Geir
    Mange takk for at du valgte å bo hos oss og for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Setter stor pris på at du opplevde hotellet som rent og pent, og ting du påpeker som ikke er greit vil vi selvsagt gå videre med.

Vi har ny varmebuffet så det er beklagelig at eggene var kalde, det er altså ikke meningen. Det er sjekket opp at denne fungerer.

Vi har et skilt ved inngangen til restauranten ja, men dette er meningen skal varsle våre gjester om at køen starter ved skiltet når det er fult i restauranten. Vi har tatt vekk mange bord og stoler på grunn av tiltakene, så vi har fra tid til annen opplevd at restauranten blir full ved frokost og noen må vente litt. Vi har prøvd etter beste evne å tilrettelegge for trygg servering, og gjøre dette på en så god måte som mulig. Jeg har stor forståelse for at det er kjedelig å måtte stå i kø for å få frokost.

Vi har anviste plasser for de som ønsker å ta en sigarett. Grunnen til at det ikke er tillat ved bordene ute, er at disse er plassert rett under gjesterommene og at røyken siver inn der. Vi har som sagt askebeger og sitteplasser i parken og ved inngang foran og bak hotellet. Jeg beklager hvis dette ikke kom tydelig frem.

Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Enkelt, rent og koselig hotell. Fasilitetene var veldig bra, pent interiør. Frokosten ferdig på brett siden det er korona-tider, fin ordning. Antibac bra tilgjengelig. Skulle bare være en natt pga familiebesøk, men kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2020
    1  Takk, May-Lis H
    Anmeldt 6. juni 2020 via mobile enheter

Lite men koslig hotell med sentral beliggenhet. Gode senger og gode store puter. Trivelige og imøtekommende personale på hotellet. Koslige rom som passet utmerket for en eller flere netter.
    Anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2020
    Reisetype: Reiste alene
    Takk, sivheleneu2020
    Anmeldt 22. november 2019 via mobile enheter

Det var hyggelig betjening, vi ble tatt veldig godt i mot med god service! Fikk god hjelp til å melde oss inn som Thon medlem, som igjen vil gi oss fordeler over tid, det er et fint hotell, gode senger, det var rent og god frokost. Fint opphold som kan anbefales videre til andre.

Dato for oppholdet: november 2019
    1  Takk, Vidar H
    otta_resepsjonssjef, Resepsjonssjef på Thon Partner Hotel Otta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 20. november 2019

Hotellet har god service og imøtekommande. Får også gratis vafler og liknande om kvelden. Stille rom og frukosten er også grei. Rommet var reint og ingen tepper på golvet. Eit hotell eg kn anbefale for andre

Dato for oppholdet: april 2019
    2  Takk, 370arildh
    Ruth Øien M, General Manager på Thon Partner Hotel Otta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2019

Hei
    Mange takk for at du valgte å bo ho oss - og for din hyggelige tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen
    Thon Hotel Otta