Bli belønnet med One Key
    34.4 km fra Thon Partner Hotel Otta
    9.7 km fra Thon Partner Hotel Otta
    Se flere hoteller i Otta
    Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Pizza i hotellet var ikke god og nesten uten fyll. Det var en gedigen nedtur, til kr 180,- pr stykk. Pinlig synes vi. Hotellet var rent, men slitte rom og ganger. Veldig hyggelig personal. Men det ble langt fra den hyggelige opplevelsen vi hadde håpet på!!

Takk, 144Bj_rn_A
    Anmeldt 8. juni 2021

Pent og rolig sted med fint rom og ypperlig frokost. Renhold i toppklasse, og hyggelig betjening. Enkel parkering tett ved hotellet. Vi kommer helt sikkert tilbake om ikke lenge. Thons hotel er absolutt og anbefale, da vi har hatt mange gode opplevelser.

Romtips: Tror det er like stille på alle rom
    Takk, tormodg614
    Anmeldt 25. mai 2021

Etter et meget slitsomt døgn med krevende kryssing av Vikafjellet og Sognefjellet ankom jeg sterkt forsinket til Otta og Thon hotellet nærmere kl. 2 om natta. Der var jeg ventet og alt var klart. En lader for telefonen ble raskt framskaffet da jeg ba om det til låns gjennom natta. Naturlig nok ble det en sein frokost på meg med utmerket kaffe og et utvalg jeg er tilfreds med. Litt amputert i forhold til hva jeg kjenner fra Thon-kjeden fra tidligere, men forståelig som et tiltak for å begrense smitterisiko. Som en del av den norgesferien vi planlegger ligger nå Otta inne som et naturlig overnattingsted.

Dato for oppholdet: mai 2021
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
    Takk, 418pergunnars
    Ruth Øien Mæhlum, General Manager på Thon Partner Hotel Otta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mai 2021

Hei
    Mange takk for at du valgte å bo på Thon Hotel Otta, og takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar på tripadvisor. Veldig hyggelig å høre at du planlegger for å komme tilbake i sommer. Kan samtidig nevne at rundt 1.juni starter vi med ny frokost med litt mer utvalg på. Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake. En riktig god sommer ønskes deg.

Anmeldt 27. oktober 2020 via mobile enheter

Vi ser alltid etter et Thon-hotell, da vet vi at det serveres god mat og at sengene er ypperlige. Kommer tilbake igjen om ikke lenge. Personalet er like hyggelig og serviceinnstilt hvor enn man kommer.

Dato for oppholdet: oktober 2020
    2  Takk, tgrunnfo
    Anmeldt 20. oktober 2020

Akkurat som forventet. et bra hotell til en rimelig pris. Litt begrenset middagsvalg i restauranter, men samtidig så var maten god og ble raskt servert. Bra frokost neste dag. Et rom helt på det jevne.
    Mye mennesker, samtidig var det tatt gode forholdsregler mot Covid-19. Gratis parkering.

Dato for oppholdet: september 2020
    Takk, Edremit600
    Ruth Øien Mæhlum, General Manager på Thon Partner Hotel Otta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2020

Hei og mange takk for at du valgte å bo hos oss og at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar.

Velkommen igjen ved neste anledning!

Med vennlig hilsen
    Thon Hotel Otta