Trip.comUSD 196
ZenHotels.comUSD 200
EtripUSD 196
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Et hotell med veldig hyggelig betjening. Ekstra oppmerksomhet og service til barn. Gode senger, bra renhold og god frokost. Har bodd her tidligere og kommer gjerne hit igjen. Kort avstand til butikker og Otta Sentrum. Litt begrenset parkeringsmuligheter ved hotellet.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Howie40
Anmeldt 23. juli 2021

Vi bodde her en natt og fikk et fint rom i første etasje. Rommet var ikke helt rent, så vi ba personalet komme og støvsuge litt mer. Det gjorde de og da var vi fornøyde. De sa også at siden det var arbeid på gata utenfor hotellet, så kunne det føre til litt mer skitt på rommet. (Litt dårlig unnskyldning siden vi fant en flaske blant annet under senga)
De hadde god frokost og gratis parkering.

Takk, AST81
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Var en natt på Thon Hotel Otta. Ble møtt av utrolig hyggelig ansatt, hotellrommet var helt grei, ikke det fineste rommet, men det funket for en natt. Litt dårlig renhold, fant en brukt snus under senga og vinduene som gikk innover var svært skitne. Putene var ikke spesielt gode og sengen knitret/lagde lyder hver gang man beveget på seg. Tipp topp frokostbuffet, ingenting å klage på der.

Takk, Anonym-7589
Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Pizza i hotellet var ikke god og nesten uten fyll. Det var en gedigen nedtur, til kr 180,- pr stykk. Pinlig synes vi. Hotellet var rent, men slitte rom og ganger. Veldig hyggelig personal. Men det ble langt fra den hyggelige opplevelsen vi hadde håpet på!!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 144Bj_rn_A
Anmeldt 8. juni 2021

Pent og rolig sted med fint rom og ypperlig frokost. Renhold i toppklasse, og hyggelig betjening. Enkel parkering tett ved hotellet. Vi kommer helt sikkert tilbake om ikke lenge. Thons hotel er absolutt og anbefale, da vi har hatt mange gode opplevelser.

Romtips: Tror det er like stille på alle rom
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, tormodg614