ZenHotels.com
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 5. august 2021

Rommet var fint og hadde gode senger. Stille og rolig hotell.
Frokosten var helt ok, men savnet litt mer "nøytralt " brød uten krydder og frø. 9-åringen fant ikke noe brød han likte og endte opp med kun litt ost og vannmelon til frokost.
Middagsbuffeten er også altfor dyr, så vi endte med å spise på Pillarguri cafe som hadde veldig god pizza.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, KristinVangenS
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Et hotell med veldig hyggelig betjening. Ekstra oppmerksomhet og service til barn. Gode senger, bra renhold og god frokost. Har bodd her tidligere og kommer gjerne hit igjen. Kort avstand til butikker og Otta Sentrum. Litt begrenset parkeringsmuligheter ved hotellet.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Howie40
Anmeldt 23. juli 2021

Vi bodde her en natt og fikk et fint rom i første etasje. Rommet var ikke helt rent, så vi ba personalet komme og støvsuge litt mer. Det gjorde de og da var vi fornøyde. De sa også at siden det var arbeid på gata utenfor hotellet, så kunne det føre til litt mer skitt på rommet. (Litt dårlig unnskyldning siden vi fant en flaske blant annet under senga)
De hadde god frokost og gratis parkering.

Takk, AST81
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Var en natt på Thon Hotel Otta. Ble møtt av utrolig hyggelig ansatt, hotellrommet var helt grei, ikke det fineste rommet, men det funket for en natt. Litt dårlig renhold, fant en brukt snus under senga og vinduene som gikk innover var svært skitne. Putene var ikke spesielt gode og sengen knitret/lagde lyder hver gang man beveget på seg. Tipp topp frokostbuffet, ingenting å klage på der.

Takk, Anonym-7589
Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Pizza i hotellet var ikke god og nesten uten fyll. Det var en gedigen nedtur, til kr 180,- pr stykk. Pinlig synes vi. Hotellet var rent, men slitte rom og ganger. Veldig hyggelig personal. Men det ble langt fra den hyggelige opplevelsen vi hadde håpet på!!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 144Bj_rn_A