Booking.comUSD 128
FindHotelUSD 131
ZenHotels.comUSD 153
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig opplevelse. Veldig hyggelig betjening, Veldig god frokost, med mye forskjellig å velge i. Fint rom, med gode senger. Absolutt ingenting å klage over. Kommer gjerne tilbake. Stille og rolig sted.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, M8391YZellenm
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Hadde en overnatting her før vi fått et i Sjoa.
Fint hotell med ansatte som likte jobben sin...hyggelige imøtekommende folk⭐⭐⭐⭐⭐
De hadde samarbeide med et supert treningsstudio...kun 5 Min unna
God frokost

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, franktT4989BG
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Her var det hyggelig og god service, men selve hotellet trenger et løft. Sengene var slitne og alt for myke, og rommet ikke spesielt pent. Bør bytte senger og fikse opp rommene for å få hotellfølelsen. Frokosten var kjempegod med godt utvalg!

Takk, 1zzyh
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Ligger rett i utkanten av Otta sentrum. Ca 5 min gåtur til senter og butikker. Små og ordinære rom. Restauranten tilbyr kun buffet. Liten frokost med enkelt utvalg. Ganske stive priser på rom, mat og drikke.

Hyggelig betjening, som var behjelpelig med det meste. Baren kunne nok hatt bedre utvalg og kvalitet.

1  Takk, thorsgaard
Anmeldt 5. august 2021

Rommet var fint og hadde gode senger. Stille og rolig hotell.
Frokosten var helt ok, men savnet litt mer "nøytralt " brød uten krydder og frø. 9-åringen fant ikke noe brød han likte og endte opp med kun litt ost og vannmelon til frokost.
Middagsbuffeten er også altfor dyr, så vi endte med å spise på Pillarguri cafe som hadde veldig god pizza.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, KristinVangenS