Booking.comUSD 129
FindHotelUSD 138
Lol.travelUSD 166
Anmeldt 1. september 2021

Brukte dette hotellet som et "stoppested" på vei nordover. Helt greit , men taper litt på helhetsinntrykk da vi fikk rom i 1 etg. nærmest lasterampen til levering av varer. Hele gaten foran var gravd opp så det trekker jo ikke akkurat opp inntrykket.
Men kan godt overnatte der igjen på vei nordover.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Jarle E
Ruth Øien Mæhlum, General Manager på Thon Hotel Otta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Hei og mange takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar etter ditt opphold.
Sel Kommune oppretter reservevanninntak så dessverre er det endel arbeid rundt i gata her. Vi prøver å tilrettelegge etter beste evne, men har hatt så stor etterspørsel så mye fult hus her. Alle rom blir tatt i bruk. Vi får ikke gjort så mye med dette enn å informere våre gjester om arbeidet. Prosjektet skal være ferdig i løpet av oktober, og da blir det veldig fint her. Allerede neste uke kommer det gartnere for å starte sitt arbeid.

Hjertelig velkommen tilbake.

Mvh Ruth Ø Mæhlum
Direktør

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Hadde en natt her. Fantastisk service, hreie rom med gode senger. God frokost.
Veldig trivelig område i hotellets bar/lobby for en drink på kvelden

Absolutt et hotell bra for både gjennomreise og ferie

Takk, JensNN

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding:-)

Ruth Ø Mæhlum
Direktør

Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig opplevelse. Veldig hyggelig betjening, Veldig god frokost, med mye forskjellig å velge i. Fint rom, med gode senger. Absolutt ingenting å klage over. Kommer gjerne tilbake. Stille og rolig sted.

Takk, M8391YZellenm
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Hadde en overnatting her før vi fått et i Sjoa.
Fint hotell med ansatte som likte jobben sin...hyggelige imøtekommende folk⭐⭐⭐⭐⭐
De hadde samarbeide med et supert treningsstudio...kun 5 Min unna
God frokost

Takk, franktT4989BG
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Her var det hyggelig og god service, men selve hotellet trenger et løft. Sengene var slitne og alt for myke, og rommet ikke spesielt pent. Bør bytte senger og fikse opp rommene for å få hotellfølelsen. Frokosten var kjempegod med godt utvalg!

Takk, 1zzyh