Kjempegøy

Veldig fornøyde barn og voksne etter familierafting:) Fint sted og stå med bobil og veldig god... les mer

Anmeldt 1 uke siden
lindaeK5161EX
Sundvollen, Norge
Overnatting og mat

Vi hadde kun overnatting og mat, ikke aktiviteter. Svært gode senger, kjempegod mat, men det beste... les mer

Anmeldt 24. juni 2021
Venture84844
Viggja, Norge

Anmeldt 30. oktober 2018

En kjempehyggelig opplevelse med dyktige båt-guider som satte fokus på sikkerhet.
Personalet var utrolig hyggelige og servicen upåklagelig.
Hyggelige hytter som var skinnende rene .....noe som er viktig nok, men det er jo den gode opplevelsen av å kunne sitte utenfor hytten som var viktigst for oss.
Takk for oss

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Camper36839170300
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Hadde planlagt en overraskelses tur til kjæresten til rafting i Sjoa.

Vi kom frem til anlegget og jeg hadde bestilt feil overnattingssted.
Hyttene var glovarme og bittesmå med masse spindelvev.
Fant fort ut av at dette var feil sted så spurte om å få pengene tilbake for å booke meg inn på det stedet som egentlig var planlagt.

Ikke så veldig hyggelig personal når jeg spurte om det og begynte å svare frekt tilbake.
Fikk pengene for mat og hytte tilbake derfor ikke den dårligste anmeldelsen.

Dato for opplevelse: juli 2018
5  Takk, 435tonjet
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

En familie delt i to, tre flåtet i Sjoa, tre i familievennlige Otta. Meget strømlinjeformet og humørfylt opplegg med utstyr, transport og selve flåtingen. Superproffe guider.

Camping med et stort hjerte, og nydelig utsikt til Gubrandsdalslågen.

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, matgladest
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde en super dag med vår lille gruppe og 3 guider! Fint at vi fikk en fullverdig tur selv om vi var få deltagere den mandagen!

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, heidi738
Anmeldt 5. juni 2018 via mobile enheter

Vi hadde det fantastisk. Dumt kiosken ikke var åpen lengre da butikk var langt unna. Ekstra bra mat!

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, juliestrandd