Fantastisk tøff tur på elva med elvebrett

Fantastisk elvebrett tur. Utrolig morsomt i elva med surfing på bakevjer og vaskemaskiner. Følte... les mer

Anmeldt 2. august 2022
andershr-hr
Et herlig avbrekk fra hverdagen i september.

Vi var en stor gjeng på tur, barn fra 9 - 16 år og voksne. Supert vertsskap og smilende... les mer

Anmeldt 13. september 2021
Fearless30534139063

Anmeldt 10. januar 2019

Bedre beliggenhet, hyggelige og gjestfrie ansatte og eiere som bare ønsker deg ditt beste skal du lete lenge etter.
En venninne og jeg kom dit sent en fredag kveld og ble møtt med brede smil fra vertskapet. De fulgte oss til hytta vi hadde leid for helgen og forsikret seg om at alt var i orden.
Tidlig på morgenen lørdag gikk vi ned til hovedhuset og hadde en fantastisk frokost ute på verandaen, sammen med andre hyggelige gjester. God stemning og lett å komme i kontakt med både vertskap, og andre gjester, gjorde helgen til en opplevelse.
Vi raftet både lørdag og søndag og koste oss, våte slitne og lykkelige. Blide førere som også pratet og underholdt gjestene til middag og til kvelds. Koselig i stampen med litt god drikke og nye bekjentskaper ble det også tid til.
Tusen takk for ett supert opphold, vi kommer tilbake.

1  Takk, OveBell
Anmeldt 30. oktober 2018

En kjempehyggelig opplevelse med dyktige båt-guider som satte fokus på sikkerhet.
Personalet var utrolig hyggelige og servicen upåklagelig.
Hyggelige hytter som var skinnende rene .....noe som er viktig nok, men det er jo den gode opplevelsen av å kunne sitte utenfor hytten som var viktigst for oss.
Takk for oss

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Camper36839170300
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Hadde planlagt en overraskelses tur til kjæresten til rafting i Sjoa.

Vi kom frem til anlegget og jeg hadde bestilt feil overnattingssted.
Hyttene var glovarme og bittesmå med masse spindelvev.
Fant fort ut av at dette var feil sted så spurte om å få pengene tilbake for å booke meg inn på det stedet som egentlig var planlagt.

Ikke så veldig hyggelig personal når jeg spurte om det og begynte å svare frekt tilbake.
Fikk pengene for mat og hytte tilbake derfor ikke den dårligste anmeldelsen.

5  Takk, 435tonjet
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

En familie delt i to, tre flåtet i Sjoa, tre i familievennlige Otta. Meget strømlinjeformet og humørfylt opplegg med utstyr, transport og selve flåtingen. Superproffe guider.

Camping med et stort hjerte, og nydelig utsikt til Gubrandsdalslågen.

2  Takk, matgladest
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde en super dag med vår lille gruppe og 3 guider! Fint at vi fikk en fullverdig tur selv om vi var få deltagere den mandagen!

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, heidi738