Fantastisk tøff tur på elva med elvebrett

Fantastisk elvebrett tur. Utrolig morsomt i elva med surfing på bakevjer og vaskemaskiner. Følte... les mer

Anmeldt 2 uker siden
andershr-hr
Et herlig avbrekk fra hverdagen i september.

Vi var en stor gjeng på tur, barn fra 9 - 16 år og voksne. Supert vertsskap og smilende... les mer

Anmeldt 13. september 2021
Fearless30534139063

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Dro med tenåringer 13,14,15 og 16. En av dem hadde raftet før. De var fortalt av venner at rafting var spennende og kult. Siden to av dem var under 15 måtte vi ta pakken med familierafting.
Familierafting passer sikkert utmerket for familier med 7-10 åringer, men ble kjedelig for tenåringene som var skuffet etter opplevelsen. Gjør ikke dette igjen med dem for å si det slik, mulig jeg skulle sjekket mer mht å finne ett tilbud mer passende for tenåringer som er vant med vannsport. Mye penger for en båt/ badetur. Men var godt organisert, trygg og fin tur og bra utstyr. Så turen i seg selv er ikke dårlig.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Stay43509028408
Anmeldt 24. juni 2021

Vi hadde kun overnatting og mat, ikke aktiviteter. Svært gode senger, kjempegod mat, men det beste var servicen! Personlig og nær oppfølging.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Venture84844
Anmeldt 5. februar 2020

Kan virkelig anbefales, ypperlig service og gjestfrihet. Fin beliggenhet og veldig god mat. Mange forskjellige aktiviteter som holder et bra nivå, juving må prøves!

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, bj_rnars2017
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Veldig bra opplegg og en flott opplevelse for unga på 7 og 8 år. Med rafting og bading i elva, organisert av flinke guider, var det noe vi anbefaler.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, torsteid
Anmeldt 11. juli 2019

Bestilte familierafting siden vi var 2 barn på henholdsvis 9 og 12, samt 2 voksne. Dagen startet med oppmøte på Sjoa Raftingssenter kl 11. Der ble vi møtt av en guide som tok oss gjennom en sikkerhetsrunde. Til sammen var vi 4 båter med flere familier. Otta elva er kanskje ikke den mest spenstige, men barna syns det var skikkelig moro. Guidene var engasjerende, morsomme og trygge. Vi padla litt nedover, før vi kasta oss uti det friske vannet og surfa oss nedover. Det var noen morsomme stryk nedover hvor vi fikke padla det vi orka og vannet stor til alle kanter. Heldigvis var det deilig vær, så det var bare nydelig! Etter en stund stoppa vi et sted hvor vi kunne hoppe fra henholdsvis 9 m, 5 m og 3 meters høyde ned i det friske vannet. Hele dagen var veldig bra, og det kan absolutt anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, BjornErikSorli