“Kjempegod Norsk middag, fortreffelig”
Anmeldelse av Solstad Kafé

Solstad Kafé
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Otta
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod Norsk middag, fortreffelig varm god mat.
Det er rent og ryddig og god service, anbefaler et besøk hit

1  Takk, Olav F

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Liten meny, men for ulike preferanser. Vi bestilte stekt torsk. Maten smakte bra, og betjeningen var hyggelig.

Takk, 634christinas
Anmeldt 22. juli 2020

God hjemmelaget karbonade.
Men nesten 300 for et smørbrød, to brus og to boller var litt mer enn jeg hadde forventet.
Var også noe treg rydding og servering.
Men fantastisk lokale ❤️

Takk, MonaL197
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Veldig koselig sted og kjempefin uteplass! Bestilte kyllingsalat som var helt nydelig. Svært fornøyd!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, wildev2017
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Spiste hjemmelaget toast og kanelboller. Godt! Hyggelig betjening, koselig lokale:) barnestol og mulighet for stellerom. Tilpasset maten til barnas ønsker.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 924MariB

Reisende som så på Solstad Kafé, så også på

Har du vært i Solstad Kafé? Del dine erfaringer!