“Svært god biffgryte”

Solstad Kafé
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Otta
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Kun tre retter å velge mellom, og ingen pris på menyen, men til gjengjeld så var biffgryta m/potetmos veldig god! Vi fikk også barneporsjon til ungene. Kommer gjerne igjen!

Takk, trurun

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Tre retter på menyen. Ikke bord rom var rydda og vaska. Personalet var hyggelige og urutinerte. Vi satt ute i skyggen. Det var luftig og godt, men veldig mye trafikkstøy.
Hamburgeren var helt OK.
Vi gikk til denne kafeen fordi den var høyest ratet på Otta. Jeg håper byen (!) ksn varte opp med noe bedre!

Takk, Erik I
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi har hatt hytte ved Otta i mange år men har aldri prøvd å spise ute. Vi var der å spiste med barn og hund. Veldig hyggelig atmosfære, veldig god mat.

Kan anbefales på det sterkeste.

Takk, Astraea_Astraeusson
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Trivelig kafé med god mat. Spesielt kyllingsalaten er i verdensklasse. Smakfull og stor porsjon som metter godt. Må prøves ut og anbefales. Stor plass for servering ute.

Takk, 477oles
Anmeldt 12. juli 2021

Litt rot med bestilling som førte til ekstra venting og litt i dyreste laget for to barneporsjoner med karbonade og pommes frites og to burgere inkl drikke til nesten 900 kr. Ingen meny tilgjengelig så vanskelig å vite hva man kunne bestille og hvilke allergener som var i maten (servitørene sjekket det siste). Den ene servitøren beklage rotet med bestilling og lovde oss gratis is pga feilbestilling, men den andre servitøren lagde til bare for de minste og forventet at det var bare de som hadde lyst på is. Vi fikk is alle til slutt. Maten var helt ok, og isen var god. Fint lokale. Prøver heller et annet sted neste gang.

Takk, Vestlandsfyr

Reisende som så på Solstad Kafé, så også på

Har du vært i Solstad Kafé? Del dine erfaringer!