“Herlig mat”
Anmeldelse av Parken Grill & Kaffebar

Parken Grill & Kaffebar
Vurdert som nr. 3 av 8 Restauranter i Otta
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat....hyggelig betjening,rask og god service. Rask betjening av maten og et godt utvalg av mat,lyse og trivelige lokaler. "all in meat" burgeren anbefales.
Har vært der tre ganger på snaut to uker,beste på Otta..

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Morten S

Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Stoppet for en burger på veien mellom Trondheim og Oslo, god smak, fersk salat og brød. Perfekt stekt

2  Takk, gaute_2017
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Otta er jo kjent for å servere "pysje" med alt, og dette gatekjøkkenet burde kanskje haldt seg til nettopp det. Forsøket på å bli ein diner er mislykka, sørvis er fråverande, og når maten i tillegg er på kanten til å returnerast til kjøkkenet - til blodpris, fristar det ikkje til nytt besøk.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, 753bj_rns
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Dette var bra! Maten smakte veldig bra. Vi spiste cheeseburger, løvstektallerken, kyllingfilet og grillet kylling. Alt var nydelig! Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Gro J
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Vi var to som bestilte hver vår rett: Biffsnadder og plankebiff. Så begynte ventingen. Etter ca. 45 minutter fikk vi kontakt med en servitør. Han kom tilbake og sa at de kom med maten om fem minutter. Etter ytterligere fem - seks minutter kom Biffsnadder på bordet. Den fikk vi gratis. Fint av de! Plankebiffen skulle komme omgående. Den kom ti minutter senere!! Når jeg på nytt etterlyste maten,Fikk jeg beskjed om at jeg ikke måtte være så vanskelig!!!! DÅRLIG KUNDEBEHANDLING !
Fint å få prisreduksjon, men det hjelper lite med denne behandlingen !
ANBEFALES IKKE!!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Totstein Oddmun... V

Reisende som så på Parken Grill & Kaffebar, så også på

Har du vært i Parken Grill & Kaffebar? Del dine erfaringer!