“Opplæring av sommervikarer?”
Anmeldelse av Parken Grill & Kaffebar

Parken Grill & Kaffebar
Vurdert som nr. 3 av 8 Restauranter i Otta
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Jeg elsker virkelig å spise her! Men har hatt en del dårlige opplevelser denne sommeren... F.eks var her igår da jeg ville informere (sikkert en sommeransatt) om at det var tomt for ketsjup. Responsen hennes var å si kjempe høyt «HERREGUD!» å uffe seg mens hun sto å så på, når en annen ansatt går forbi å spørr hva det er så huffer hun seg enda med. Når jeg spørr om servietter for det er også tomt svarer hun ikke å bare går. Heldigvis var det en annen hyggelig jente som hentet til oss!
Tror noen må lære de nye om kundeservice!
Maten er som alltid god, men skulle ønsket varm og ikke iskald saus til maten

Takk, Companion759531

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Gatakjøkken med sitteavdeling bak. Ikke den mest koselige plassen, men maten veier opp. Utrolig god hamburger, US-Style. Terningkast 6.

Takk, bob8050
Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Stor og god burger som hadde alt en burger skal ha. Eneste som trakk litt ned var en bit i midten som kunne vært noe bedre stekt.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, larsg577
Anmeldt 10. desember 2019 via mobile enheter

Helt grei mat og stille og rolig tross lunsjtider. Grei parkering. Anbefales. Gatekjøkken preg. Om sommeren kan man
kose seg ute.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Norwegians2014
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og trivelige personale. Har spist det meste av menyen. Min favoritt er salat, den er veldig god. Kan også anbefale sjokolademilkshake, supergod.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, ZivaFrida

Reisende som så på Parken Grill & Kaffebar, så også på

Har du vært i Parken Grill & Kaffebar? Del dine erfaringer!