“Kos hos Kalsa”
Anmeldelse av Kalsa Gårdsbakeri

Kalsa Gårdsbakeri
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Brekken
Beskrivelse: Tradisjonsbakst i autentiske omgivelser i gammel oppusset sommerstue på gården. Med plass til 40 stk gir vi deg en opplevelse av hvordan livet på bygda er i dag og hvordan det var før. Vi er kjente for Ingerlemsa, pjalt, mølske og gomme. Usikker på hva dette er? Kom å smak da vel! Turen langs Aursundssjøen er vakker, vill og annerledes med muligheter for å se både reinsdur og annet vilt.
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Skikkelig koselig sted med skikkelig hjemmebakst av Pjalt og Lemse (NAM NAM) Anbefales på det sterkeste!

Takk, Fagerlie
Anmeldt 14. august 2017

Tilfeldighet gjorde at vi på søndagsturen havnet på Kalsa Gårdsbakeri. Et skilt ved veien gjorde oss nysgjerrige. I et særpreget hus med servering i tre små stuer, var det en god og spesiell atmosfære. Nydelig hjemmebakt brødvarer som pjalt, Ingerlemse, gomme,lefser og mer med gikk radig unna. Hyggelige damer som sto for serveringen i denne sommerstua. Kaffekannene ble hele tiden etterfylt og servicen var på topp! Anbefaler en stopp på dette gårdsbakeriet.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, travelmann3
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Ved en tilfeldighet havna vi på Kalsa. Et skilt fra veien viste vei og snart var vi satt 100 år tilbake i tid. Her varter damene opp med lemse og tynnkaker i en gammel, sjarmerende bygning. Er du i Rørostraktene er det bare å stikke innom.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Hilde D
Anmeldt 3. april 2017

De nybakte lemsene ved Kalsa er grunn god nok til et besøk. Og selve sommerstuggu er grunn god nok nummer to. Et kaffebesøk her er bestandig et herlig avbrekk!

Dato for besøk: august 2016
Takk, hilber

Har du vært i Kalsa Gårdsbakeri? Del dine erfaringer!