“God mat og koselige servitører”
Anmeldelse av Konoba Mediterraneo

Konoba Mediterraneo
Vurdert som nr. 5 av 40 Restauranter i Petrovac
God for: Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10. august 2018

Fikk anbefalt dette stedet og fikk det vi ønsket. Bestilte grillet fisk og det smakte deilig. Koselig beliggenhet ved strandpromenaden. Hyggelige servitører.

Takk, Karianne S

Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

God mat og service....
Stille og rolig atmosfære ved promenade , hyggelig personal, god pris. Beste risotto på Petrovac.

Takk, TA_user06262018
Anmeldt 24. august 2017 via mobile enheter

Hyggelig betjening og deilig mat. Som i en oase, fredelig! Har v ært her 2 ganger og det har vært en fin opplevelse begge ganger. Dempet musikk i bakgrunnen.

1  Takk, Sidsel S
Anmeldt 9. juli 2017

Anbefaler sjømattallerkenen som vi ble anbefalt å spise her av de lokale vi bodde hos. Veldig god og til en god penge. Fin restaurant!

Takk, mlm89
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Rolig og fin atmosfære. God mat og gode fries. God vin og hyggelig betjening. Kan anbefales da det er god mat til god prid

Takk, Charlotte N

Reisende som så på Konoba Mediterraneo, så også på

Petrovac, Budva Municipality

Har du vært i Konoba Mediterraneo? Del dine erfaringer!