“Hyggelig restaurant med god mat og service”
Anmeldelse av Cafe Oscar

Cafe Oscar
Vurdert som nr. 8 av 33 Restauranter i Petrovac
Anmeldt 21 juli 2017 via mobile enheter

Hyggelig plass rett ved stranden. Godt utvalg både for voksne og barn. Vi valgte Lam (anbefaling fra kelner), Blekksprut og Pasta Carbonara. Passe store posjoner, og maten var veldig god. Kan anbefales.

Takk, Knut-Magne P

Anmeldt 7 juli 2017 via mobile enheter

Travel restaurant, ok i priS, noe enkel anretning av mat. God fisk, skulle ønske kalkunen hadde salat. Fries alene ble ensformig.

Takk, Charlotte N
Anmeldt 11 august 2016

Hyggelig og fin resturant med god service.
Vi spiste kalvemedaljong med soppsaus. Veldig god mat der min kone mener det er den beste soppsaus hun har smakt.
Hyggelig var det at servitøren snakket norsk,så da ble alt så my lettere og hyggelig. Som ellers her i Petrovac er det store porsjoner med mat.Anbefales

Takk, Torgeir K
Anmeldt 7 juli 2016 via mobile enheter

Vi hadde lyst på noe "annet" å spise. Vi fikk et hyggelig svar når vi spurte om de har wienersnitzel. Alle syntes maten smakte. Servitøren som for lenge siden har jobbet i Norge, pratet godt norsk. En flott opplevelse.

Takk, Arnt A
Anmeldt 4 august 2015 via mobile enheter

Hyggelig vert som prater norsk. Nydelig fiskesuppe og reke-risotto! Stor meny men etter anbefaling bestilte vi dette og angrer ikke. Kommer nok igjen her.

Takk, linda h

Reisende som så på Cafe Oscar, så også på

Petrovac, Budva Municipality

Har du vært i Cafe Oscar? Del dine erfaringer!