“ bra pizza.”
Anmeldelse av Bååthaket

Bååthaket
Vurdert som nr. 16 av 18 Restauranter i Fjallbacka
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Vi komen fredags kveld i regnvær inn på en veldig hyggelig pizza restaurant. Live tilberedelse av pizzaen Italia styrke. Hyggelig betjening og eieren var innom . Bra kvalitet og anbefales.

Takk, 555runara

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Vi var åtte stk, fire små og fire store. Det ble bestilt pizza, pasta og burger. Alt smakte bra, men pizzaen var av svært god klasse! Pastaen smakte også veldig godt. Burgeren var litt for godt stekt, men smakte godt. Det var mye mennesker, men serveringen gikk raskt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 600trulsp
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Pizzaen var ikke i tråd med det som er beskrevet i menyen , det er hermetikk produkter på pizza ikke fersk som beskrevet, meget treg og sen service, pizzaen var også for lite stekt dvs ikke sprø men deigete.
Smaken ellers var god, men det hjelper ikke opp helhetsbilde .

Dato for besøk: juli 2018
Takk, fantfllfkf
Anmeldt 4. juli 2018

Stedet serverer nå kun pizza. Den er imidlertid veldig god. Steinovnsbakt italiensk stil. Kålsalaten har fått bestå, du må gå inn og hente selv.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, evah906
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Blir hyggelig tatt mot på dette litt robuste stedet, på menyen er det godt utvalg pizza og vi velger en vegetar og en Parma lignende sak.
Vinutvalget er noe monotont med overvekt på 1-2 druer (liker innehaveren disse ekstra godt ?)
Uansett burde et sted som reklamerer med vedfyrt pizzaovn og italiensk stil ha litt mer utvalg av italienske viner.

Pizzaene smakte godt men noe jeg reagerte på er hygienen.
Eieren av restauranten en eldre hyggelig mann som også sto for serveringen står og legger på ruccolasalat og parmaskinke på pizza med hendene etter å ha servert og jobbet ute i restauranten.
Er ikke dette en jobb for kokken eller ihvertfall noen som har vasket hendene ?

Dato for besøk: mars 2018
Takk, TorsteinG17

Reisende som så på Bååthaket, så også på

Fjallbacka, Vastra Gotaland County

Har du vært i Bååthaket? Del dine erfaringer!