“Ingen gastronomisk opplevelse!”
Anmeldelse av Restaurant Kroken

Restaurant Kroken
Vurdert som nr. 10 av 19 Restauranter i Fjallbacka
Anmeldt 28. juni 2023 via mobile enheter

Vi ville gjerne ha blåskjell eller fisk men det er ikke lett å finne i denne småbyen. 2 voksne valgte derfor fiskesuppe og 2 barn valgte hamburger. Maten ble servert samlet, det er et pluss. Fikk også uoppfordret en flaske kaldt vann men ingen glass…Vi voksne som valgte fiskesuppe fikk også kniv/gaffel så dette viser jo at den kvinnelige servitøren ikke er helt oppmerksom. En liten «smakte maten?» og spørsmål om mere drikke er jo hyggelig men fraværende. Fiskesuppen var ikke varm men inneholdt mye reker/fisk, sannsynligvis ikke fersk og en liten posjon til den prisen, servert med to skiver «hvitløksbaguette» Burgeren mettet barna og posjonen med sprø og salt chips var bra. Før vi forlot hørte vi en svensk dame som spurte hvem som var kokk, tydligvis en stamgjest som kanskje visste hva hun fikk når hun bestilte…

Kjempefint å sitte ute på verandra med utsikt over havnen men kvaliteten på maten «terningkast 2»

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Supedad_from_Norway

Anmeldt 27. juli 2022

Kremet fiskesuppe sa kelneren… «suppen» fremstod mer som gelé og fisken har helt klart vært frossen det samme hadde grønnsakene. Men hva har en desiliter majones oppi fiskesuppe og gjøre? Helt forferdelig

Dato for besøk: juli 2022

Anmeldt 15. juni 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juni 2022

Reisende som så på Restaurant Kroken, så også på

Fjallbacka, Vastra Gotaland County

Har du vært i Restaurant Kroken? Del dine erfaringer!