“Lunsj / Middag”
Anmeldelse av Spiros Restaurant

Spiros Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 26 Restauranter i Agios Prokopios
Anmeldt 18 juli 2017 via mobile enheter

Vi var her sammen med gode venner flere ganger denne ferien. De har nydelig gresk mat. Hvis du ønsker annet tilbehør enn det som står i menyen, får du gode forlag, som i min verden høyner måltidet. Fikk den beste grillede kyllingen jeg har smakt. God kokk på kjøkkenet og hyggelig vertskap.

Takk, Lisbet K

Takk, Ton k

Reisende som så på Spiros Restaurant, så også på

Agios Prokopios, Naxos
Agios Prokopios, Naxos

Har du vært i Spiros Restaurant? Del dine erfaringer!