“Hyggelig betjening, perfekt beliggenhet og god standard”
Anmeldelse av Agios Prokopios Hotel

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 2 sider til!
Agios Prokopios Hotel
Anmeldt 15 september 2017 via mobile enheter

Andre gang vi er her og vi stortrives. Her har vi alt vi trenger! Avslappende atmosfære og utrolig hyggelig betjening. Rolig tilbaketrukket beliggenhet, og kun 5 minutters gange til stranden. Sport på storskjerm. Ingen grunn til å prøve andre steder. Anbefales på det sterkeste

Opphold: september 2017, reiste som et par
Takk, Kjersti H
Agios_ProkopiosHotel, Owner på Agios Prokopios Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16 september 2017

Hello from Agios Prokopios Hotel. Thank you veru much for taking the time to give a feedback to our hotel. It makes us really glad to know that you had an enjoyable time here with us. We will be happy to see you again!

Anmeldt 9 august 2017 via mobile enheter

Dette hotellet har en flott beliggenhet til Agios Prokopios stranden og spisesteder i nærheten. Svømmebassenget er deilig på varme dager og kjekt for barna.

Vi var en familie på 4 og bodde 4 netter i en stor leilighet i hagesiden på hotellet. Selv om vi ikke hadde utsikt til svømmebasseng hadde vi en kjempe koselig (møblert) terrasse i Hagen. Der vokser mange fine trær og blomster og masse druer. Det er også en liten lekeplass der.

Leiligheten er moderne og behagelig og med stort bad og dusj.

Det går busser til andre strender og til sentrum. Tror det tar ca 15 min fra hotellet til sentrum Naxos.

Eierene av hotellet er utrolig vennlige og hjelpsomme. Vi har hatt et veldig fint opphold her.

Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Lisa F
Agios_ProkopiosHotel, Owner på Agios Prokopios Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10 august 2017

Hello from Naxos,
thank you very much for taking the time to evaluate our hotel and share the experiences that you had here with us. We are very happy to know that we managed to fullfil your exepectations about your stay in our hotel and that we helped you have an enjoyable time here in Naxos. We will be very glad to see you again here in our hotel and offer you for one more time nice holidays.

Anmeldt 20 juli 2016 via mobile enheter

Helt topp hotel litt utenfor Naxos by. Deilig frokost, lunsj og middag. Kunne blitt på hotellet dagen lang. Flott soverom, aircondition, masse fine blomster og en vindrue-hage utenfor. Tok taxi fra og til naxos de dagene vi ville inn der for å bade eller ut og spise. Kommer helt klart tilbake!

Opphold: august 2015, reiste som et par
1  Takk, Susanne A
Anmeldt 20 juli 2016

Vi hadde bestilt et stort rom og fikk et LITE.! Vi byttet til et større men havnet da i kjelleren føltes det som. Ned en trapp fra basseng platå. Uteplassen var fin den,men varm som en hule med sola rett på og utsikten et hvitt gjerde som stengte for utsyn til en parkeringsplass. ( når vi satt) Mest kaldt vann i dusjen og maur i senga en kveld. Fikk utdelt maurspray da jeg sa ifra !! Reiser nok ikke dit noe mere. Sist vi bodde der var vi veldig fornøyd, så vi var vel uheldige. Air kondisjon stoppa en kveld også,det ble en varm natt.

Romtips: Spør om rom på baksiden,den gamle delen( om du ikke vil være nær bassenget da
Se flere romtips
  • Opphold: juli 2016, reiste som et par
Takk, Lisbeth Høyning B
Anmeldt 26 juli 2015

Veldig hyggelig og veldrevet hotell. Eierne var svært vennlige og hjelpsomme. Meget bra renhold. Nyoppusset og gode senger. Bra aircondition som ikke lagde støy. Store rom. Alle har rom og balkong inn mot bassenget. Hotellets beliggenhet er bra og det er nære til stranden og til restauranter. Vi er en familie med to tenåringer på 13 og 17 år. Brukte ikke bassenget, passer bedre for mindre barn. Frokosten er svært søt med kaker og mye hvitt brød. Det eneste negative men det er vanskelig å få noe annet i Hellas.

Romtips: Familie på fire med to tenåringsbarn må velge en leilighet med to soverom. Enromsleilighet har soves...
Se flere romtips
  • Opphold: juli 2015, reiste med familie
1  Takk, Marie M
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Agios Prokopios
3,6 km unna
Hotel Grotta
Nr. 1 av 57 i Naxos by
1 308 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Agios Prokopios Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Agios Prokopios Hotel

Adresse: Agios Prokopios 84300, Hellas
Beliggenhet: Hellas > South Aegean > Kykladene > Naxos > Agios Prokopios
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Tekjøkken Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Transporttjeneste Suiter Svømmebasseng Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 6 av 22 hoteller i Agios Prokopios
Prisnivå: kr 371 - kr 1 160 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Agios Prokopios Hotel 3*
Antall rom: 18
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Agios Prokopios Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?