Knut L
    Bar/lounge
    21.9 km fra St. Binderup Kro
    Se flere hoteller i Aars
    Anmeldt 24. juni 2019

Vi tilbrakte tre netter påSt.Binderup kro, og aldrig mer. Ankom en time før innsjekking som er kl.3, spurte eieren om det var mulig å få rommet da, det var umulig, men vi kunne få et rom over veien mot hovedvegen som var ferdig, det var ien umalt bygning med et forferdelig trafikkbråk. Kom så tilbake til resepsjon og takket nei, da var plutselig andre rom ledig, de viste seg og vere av nedslitt amerikansk motel standard.
    Betjeningen var ellers hyggelig, og maten ok. Vi bestillte øl til maten de tre kvelder, prisene står i menyen som ligger på bordene, men når viskulle betale avgangsregningen til eieren så hevet han beløpet på stedet uten noen grunn. Så pass på !!

Dato for oppholdet: juni 2019
    Takk, Tur231
    Anmeldt 7. august 2018

Dette er et sted vi gjerne besøker igjen for lunsj og middag. God mat og flott service med hyggelig betjening.
    Tradisjonell Dansk kro.
    Vi benyttet ikke overnattingen. Det var kun et stopp for mat og drikke.

Dato for oppholdet: juli 2018
    Takk, Trond S
    Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Utrolig flott hotell. Utmerket mat. Innholdsrik frokost og middagene mellom 18-20 var som middagene på Badehotellet. Faste bordplasser. Og 2 retters middag som ingen kunne laget bedre. God gammeldags mat. Verdig og dyktige servitører. Mange fine sykkelturer derfra. Fine rom👍

Dato for oppholdet: juli 2018
    1  Takk, Bjarne Henning M
    Anmeldt 5. september 2017 via mobile enheter

Famile rom for 3, ok liggekomfort, bra pute og dyner, leselamper bra plassert, tv bra plassert. Størrelse på rom ok, veldig lite og trangt bad, dårlig m opphengs kroker til håndklær, ikke plass til toalettsaker for 3 på badet. Åpningsbart vindu i soverom, heldigvis, for det luktet gammelt og innestengt av gulvteppet. Godt med parkering. morgenmat ok, kun basic, laktosefrie og glutenfrie produkter fantes ikke. Restauranten er meget hyggelig og aftensmad her er virkelig en opplevelse. Romantisk og godt. Personalet er meget hyggelig og hjelpsom. Hit kommer vi tilbake

Dato for oppholdet: august 2017
    Takk, eva b
    Anmeldt 30. august 2017 via mobile enheter

Sliten gammel kro med motell standard rom m 70 talls baderom.
    Ba om passord til wi-fi og fikk kvittering på kr 35,- døgn. Da jeg gjorde oppmerksom på at det på Internett sto fri WiFi på alle rom fikk jeg en tverr beskjed om at det kun gjelder om man bestiller gjennom booking.com eller expedia og at de hadde brukt mye penger på å installere WiFi. What? I 2017?
    Kommer ikke igjen.

Dato for oppholdet: august 2017