“5 retter”

God for: Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Frederiksberg
Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og vinopplevelse, alt i harmoni med hverandre
Kunnig og meget hyggelig personale
Deilig atmosfære i restauranten
Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: september 2021
Takk, Wenche7

Anmeldt 10. februar 2018 via mobile enheter

Dette var en kjempeflott restaurant. Fantastisk nydelig mat og utsøkt servise og atmosfære. Vi kan anbefale dette stedet på det sterkeste!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Sta9013
frederikshave, Ejer på Restaurant Frederiks Have, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2018

Kære gæst,
Tusind tak for din fine anbefaling.
Vi vil gøre alt hvad vi kan, for at leve op til forventningerne i fremtiden.
Mange hilsner fra os alle her

Anmeldt 22. desember 2017

Rene god smaker. Flotte smakssamensetninger hvor råvarene tydeligvis blir kjærlig behandlet. Trivelig og veldig serviceinstilt betjening. Nesten som å komme hjem i stuen til noen en kjenner godt

Dato for besøk: desember 2017
Takk, IngeMauseth
frederikshave, Ejer på Restaurant Frederiks Have, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2018

Kære gæst,
Tusind tak for den fine anmeldelse.
Vi er rigtig glade for, at I nød maden og fornemmede en hjemlig atmosfære.
Det er det bedste vi kan ønske os.
Mange hilsner fra alle os på restauranten.

Anmeldt 29. oktober 2017 via mobile enheter

Sjømaten og anden som ble servert var helt nydelig, mens kalven ikke var helt perfekt. Desserten var helt super. Totalt ble det servert nydelig mat og nydelig drikke. Det ble en svært positiv opplevelse.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 853anneb
frederikshave, Owner på Restaurant Frederiks Have, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. november 2017

Kære Gæst.
Mange tak for deres besøg og kritik.
Vi er vældigt glade for begge, og arbejder løbende med at holde niveau og at gøre forbedringer i det daglige arbejde.
Med venlig hilsen Ole Sellberg

Anmeldt 11. mars 2017 via mobile enheter

Frederiks Have er et idyllisk sted med førsteklasses mat, vin og betjening.
Dette var en opplevelse vi ikke glemmer med det første.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, annebyeg
frederikshave, Ejer på Restaurant Frederiks Have, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mars 2017

Kære gæst,
Tusind tak for de smukke ord.
Det var en fornøjelse, at have jer som gæster.
Jeg håber, at vi ses igen en anden gang hos os.
Med venlig hilsen

Reisende som så på Restaurant Frederiks Have, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Restaurant Frederiks Have? Del dine erfaringer!