“Perfekt lunsj”

Kjøkken: Bespisning, Kafé
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Vellaget og velsmakende lunsj.
Selv om det var særdeles hektisk med et gatemarked rett utenfor, fikk vi nydelig omelett, eggerøre og bacon kjapt levert.
Deilig kaffe kom raskt og jeg ble imponert over han som kontinuerlig sto ved espressomaskinen i timesvis og leverte perfekt Espresso og Americano.
Hyggelig betjening og nydelig mat.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, EspenAHagen

Anmeldt 20. juli 2019

En noe oppskrytt kafe, litt dyrt for små porsjoner, men koselig sted å peoplewatche ute på fortauet.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, fridagog
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig plass. Mye folk. Lang ventetid på maten. Meget god kaffe. Har du god tid til frokost/brunch så dra innom. Flere butikker i umiddelbar nærhet.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, propagan
Anmeldt 13. oktober 2016 via mobile enheter

Besøkte Granola for å spise frokost etter å ha lest om stedet i flere guidebøker og på nettet. Syns ikke stedet levde opp til forventningene. Gaten Granola ligger i er derimot veldig koselig og verd et besøk.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, synn_vek2016
Anmeldt 17. mai 2015 via mobile enheter

Supert sted maten er god atmosfæren super hyggelige servitører men de bruker laaaaaaang tid. Det er ikke rart at det er mange i kø for bord. Vi brukte 2 timer på en enretters lunsj. Fixer de dette blir det en favoritt i København :)

1  Takk, Jan-Erik Slåttb... S

Reisende som så på Granola, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Granola? Del dine erfaringer!