3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 07.10.21
ScandicHotels.comUSD 206
eDreamsUSD 212
Anmeldt 4. mai 2020

Hotellet var rent og stilfullt, personalet var hyggelige og gode på service. Personalet gjorde seg enkle å forstå og veldig hyggelige! Frokosten på hotellet var kjempe god! Det som drar ned min opplevelse på hotellet var at internettet ikke fungerte på rommet jeg bodde på. Rommet var helt i enden av bygget, og internettet nådde ikke helt fram - hverken på telefon eller pc. Jeg besøkte hotellet i forbindelse med jobb, og var avhengig av å kunne jobbe litt mellom møter. Det var et minus og måtte sette seg ned i resepsjonsområdet.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, Caroline M
Scandic_Falkoner, Shiftleader på Scandic Falkoner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2020

Hej Caroline

Tak for at du tog dig tid til at give os din feedback.

Hvor er det dejligt at høre, at du følte dig i gode hænder hos os. Vi bestræber os altid på, at give vores gæster en oplevelse i verdensklasse. Så at høre, at du havde et dejligt ophold, gør os glade.

Jeg beklager, at internetforbindelsen ikke fungerede så godt på dit værelse. Tak for at du nævner det, så vi har muligheden for at rette op må små fejl, der kan forkomme.

Jeg håber du har lyst til at besøge os igen.

Mie Olsen

Anmeldt 10. september 2019

Vi sjekket inn på Scandic Falkoner dagen etter gjenåpningen og var litt spent på om alt var ok. Det trengte vi ikke bekymre oss for; det meste fungerte flott. Falkoner ligger et stykke fra sentrum, men med buss og Metro kun minutter fra hotellet var det ikke noe problem. Nabolaget er veldig hyggelig med både grøntområder, butikker og spisesteder.

Rommet var stor og fint, badet ganske lite, men man hadde det man trengte.
Det var til tider fullt ved frokosten, men det blir vel sånn midt i den travleste tiden på sommeren. God mat, men synes egentlig de kan kutte en del ting. Å presse juice av appelsiner blir mest grisete.

Baren og resepsjonsområdet var et hyggelig sted å ta seg et glass med ett eller annet, vi spiste ikke i restauranten så den vet jeg ikke noe om. Alle ansatte vi møtte fra resepsjonen til renholdere var veldige smilende og hyggelige.

Dette var første besøket på Falkoner, det blir garantert ikke det siste :-)

1  Takk, sbm66
Scandic_Falkoner, Shiftleader på Scandic Falkoner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2019

Hej sbm66.

Mange tak for din fine anmeldelse fra dit ophold her hos os - det er med til at gøre os bedre!

Jeg er rigtig glad for at du har haft et godt ophold hos os og at du har nydt at tilbringe tid i både vores lobbyområde og bar.

Vi stræber altid efter at gøre vores bedste og at yde den bedste service lige fra reception til resturant og housekeeping.

Jeg er glad for at du har lyst til at besøge os igen og vi ser meget frem til det.

Cecilie M.

Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Vi fikk god mottakelse, plass til bilen i garasjen under hotellet. Fin spasertur til sentrum via Gammel Kongevej med mange fine butikker.
Gode drinker servert av hyggelig personale. Frokost med stort utvalg. Godt og romslig værelse. Rask roomservice.
Alt som det skal være.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, Sverreleiro
Scandic_Falkoner, Front Office Shiftleader. på Scandic Falkoner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Dear Sverreleiro. Mange tak for dette flotte review. Det betyder rigtig meget for os. Det glæder mig at I nødt godt af vores beliggenhed med alle de fine butikker i nærheden og at personalet behandlede jer godt. Vi håber på at se jer igen i fremtiden. De bedste hilsner, Hannibal T, Front Office Shiftleader.

Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Vi bodde der i forbindelse med ett bryllup. Synes betjeningen var serviceinnstilt og vi fikk mye hjelp. Personalet var alltid blide og behjelpelige. Jeg mistet min giftering under oppholdet og fikk veldig mye hjelp av personalet til å lete. Dette var veldig snilt. Ligger veldig fint til midt i Frederiksberg med både t-bane og kollektivt i umiddelbar nærhet. Man kan også leie sykler. Mener det kostet rundt 150 DKK for en dag. Ikke så aller verst pris, men det hadde vært en ekstra fin bonus om dette hadde vært gratis for hotellets gjester. Kommer gjerne tilbake.

1  Takk, 975cecilieh
Scandic_Falkoner, Shiftleader på Scandic Falkoner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2019

Kære 975cecilieh. Tak for denne flotte anmeldelse. Det glæder mig at læse at personalet behandlede jer godt og mysteriet med den forsvundne vielsesring blev løst. Jeg vil videregive de rosende ord til de forskellige afdelinger og takke mange gange for besøget. Vi håber på at se jer igen :-)
De bedste hilsner, Hannibal T, Front Office Shiftleader.

Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Hotellet har vært stengt for oppussing i 2,5 år og vi booket inn på åpningsdagen. Her va det stor stas med ordfører mm. Servicen er meget god og hotellet har blitt flott. Bra frokost og fin restaurant. Blir nok ikke siste gang vi booker her. Bare kr. 110,- med taxi til tivoli.
Prøv dette, rimeligere pris her enn midt i sentrum.

1  Takk, robertnA4278ZM
Scandic_Falkoner, Shiftleader på Scandic Falkoner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2019

Hej robertnA4278ZM.

Mange tak for din fine anmeldelse og for at du har taget dig tid til at give os feedback.

Jeg er rigtig glad for at høre at du har nydt at være hos os og at du fik oplevet åbningen af vores dejlige hotel.
Jeg er også rigtig glad for at høre at vores morgenbuffet er faldet i din smag.

Vi glæder os til at se dig igen snart.

Cecilie M.