Københavnkortet

Københavnkortet
908 anmeldelser
1924 av 2 378 anmeldelser
Anmeldt 24. oktober 2018

Dyrehagen er ok den, men denne sommeren var det veldig mye byggearbeider her. Alikevel en hyggelig opplevelse sammen med vårt minste barnebarn

Takk, Yngve P
Anmeldt 13. september 2018

For første gang fikk vi se isbjørn og leopard - imponerende syn! Parken er veldig fin, men det føles trangt i forhold til andre parker i Danmark og Norge. Turen opp i tårnet er en skikkelig tur for lårene... Vel verd å kjøpe full pakke ved inngangen - burgerne var gode!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Turid M
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Veldig fint Zoo og lett tilgjengelig - for oss, på sykkel. Kompakt og innholdsrikt men noe byggevirksomhet. Rent og pent område. Men glassveggene inn til noen av dyrene var i overkant skitne sånn at det var litt vanskelig å se inn. Ingen brusautomater fungerte. Totalt sett en fin opplevelse - også for tenåringene. Kan anbefales!

1  Takk, 191eirina
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Dette var en hyggelig opplevelse i københavn. Parken var stor og hadde mange dyr. Samtidig var den ikke så stor at barna ble slitne. Mine barn på 3 og 5 år likte seg veldig godt der. Spesielt fint var den lekeplassen for barn. Det var godt å sitte i skyggen og slappe av mens barna lekte og spiste is. Anbefales å besøke.

Takk, AnTah
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Ble positivt overrasket fordi denne er mer komprimert enn andre dyreparker. Vi kom oss gjennom hele på 3 timer, null stress. Fine dyr og god synlighet. Fikk fort god oversikt, lite kø og barna digget at de kom så tett på dyrene.

2  Takk, angica123