Københavnkortet

Ulike måter å oppleve Copenhagen ZOO på
Københavnkortet
878 anmeldelser
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Stor park med mange dyr. Helt Ok, har vært i bedre parker. Ikke et sted jeg ville brukt tid og penger på.

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, 755junea
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Fin dyrehage, litt mange mennesker når vi kom, men det er ikke så rart midt på sommeren. Vi dro dit mest for å se pandaene, men var for fullt av folk og med tanke på corona gadd vi ikke trykke oss oppi folk. Anbefaler å dra hit :)

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, maiaulrikke
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Stor dyrepark i København med mange dyr. Dessverre har en del av dyrene altfor liten plass, og om man sammenlikner med for eksempel Kristiansand dyrepark, er Copenhagen Zoo langt unna samme standard.

Dato for opplevelse: juli 2020
3  Takk, KennethO547
Anmeldt 27. januar 2020 via mobile enheter

✅Først det positive:
Masse kule dyr. Pandaen vi fikk se var jo en stjerne. Herlighet så søt! Isbjørn, elefant, nesehorn og panda var høydepunktene!!

❌Så over til det triste:

Tigeren har en møkkete liten innhegning... stakkars.. ingen mulighet for å gjemme seg, så sjuskete ut.. stirret på oss bare..

samme med Elefantene.. de er jo gigantiske, men stiller de seg på en linje har de dekket hele lengden på uteplassen deres.. ikke bra!!

Samme med ulv.. de løp rundt i ring uten stopp.. i en møkkete innhegning..

Så er jeg overrasket over at innhegningene hadde så lave gjerder.. er de ikke redd for dyrene sine, her må de stole på folk ass.. jeg så mange som banket på rutene til de ulike dyrene også, mener de burde ha bedre rutiner her.. så også noen som gikk utenfor stien og klappet kenguruene.. selv om man ikke skulle det.. foreldrene tok bilde mens barna klappet.. hallais folkens, ikke greit..

Dato for opplevelse: januar 2020
3  Takk, Mallorca18
Anmeldt 7. oktober 2019

I dagens samfunn når vi vet bedre bør dyr få større plass å bevege seg på.
Utrolig sårende å se dyrene rastløse, halen mellom bena.
Isbjørn i trange rom og flotte tigre som går i samme sirkel hele tiden.
København og Danmark her kan dere så mye bedre!
Dere har et flott tivoli, hvorfor ikke lage et zoo som dere kan være stolt av. Halver antall dyr og la dyrene som er der få det bedre.

Kommer ikke igjen.

Dato for opplevelse: oktober 2019