Shoppingheaven

En hovedattraksjon for mange reisende nordmenn. Et svært kjøpesenter med mange butikker der du... les mer

Anmeldt 30. juli 2019
Jan F
Haugesund, Norge
Lav kronekurs, hva venter du på ?

Gode varer, gode tilbud ... det er en STOR og herlig følelse når du oppdager at det du trenger å... les mer

Anmeldt 24. juli 2019
2Reisende1
Østlandet, Norge

Anmeldt 26. oktober 2018

Må jo innom både matbutikken og nå som Halloween nærmer seg også godishoppen.
Godt utvalg begge steder og alltid hjelpsom og hyggelig betjening.
Denne gangen var besøket også kombinert med en matbit på Joes Diner. Det kan også anbefales!

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, eholst
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Nordbysenteret inneholder det meste vi forbinder med «svenskehandel». Her er store matvarebutikker, godteributikker og andre butikker. Her er mye folk.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Erlend1973
Anmeldt 30. september 2018

Shoppingsenter i passelig størrelse. Flere sportsbutikker, med billig tøy og fiskeutstur av kjente merker.
Godisbutikker med mykt,ferskt smågodt, noe man sjelden får i Norge.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Mettoggod
Anmeldt 30. september 2018

Et veldig stort og fint kjøpesenter med masse billige produkter. Hvis man reiser fra Norge er det verdt å kjøre innom her å handle.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, SupEvan
Anmeldt 10. august 2018

Jeg har alltid likt meg på Nordby shoppingsenter men etter denne opplevelsen er jeg ferdig med senteret : jeg og min venninne sto i kø i en dagligvarebutikk og selvfølgelig hadde jeg en pose i hånda fra en butikk som jeg hadde handla fra før i..så kommer jeg til kassen så sier en ung mann bak kassen : kan jeg få se i posen din som du har i hånda.jeg blir stum og gir han posen.han graver i posen å ser på kvitteringen. Ja greit sier han å gir meg posen tilbake.. Herregud hvor pinlig dette var.det stor kunder å ser på og rister på hode. Ja ikke så rart ) Jeg skjønner at det må være kontroll av og til men dette har jeg aldri opplevde før. Og han bak kassen ba ikke om unnskydning enn gang. Så vær 100% sikre før dere tar kundene som tyver..

Dato for opplevelse: juni 2018
3  Takk, sonjamarens74