“Beste rekesmørbrød”

The Cod
Vurdert som nr. 14 av 57 Restauranter i Stromstad
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Hei!
Vi var i den kaffen i lunsjtiden. Vi var ikke så sulten og bestilt et smørbrød. Det var den beste vi har spist i sommer ferie i år. Hurra takk

Takk, ElenaS1291

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Vi tok en øl her tidligere i dag og la merke til at alle som spiste rundt oss pratet om at de synes maten var så bra. Spesielt de som hadde fish and chips. Vi tok derfor middagen her, fish and chips, og det var absolutt et godt valg. Nydelig panering og perfekt saftig fisk. Den beste jeg har fått noen gang. Hyggelig betjening og maten kom overraskende raskt. Vi kommer tilbake hit, uten tvil.

Takk, 120trinee
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Et sted som man ikke kom.er tilbake til. Middagen minnet om en liten forrett. Måtte gå å spise rt annet sted for å bli mett. Prøvde å klage med da ble man truet med anmeldelse. Var bare å betale. Kundeservise fraverende

Dato for besøk: august 2018
Takk, Ole Jacob U
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Sjarmerende beliggenhet ved havnen. Maten ser veldig flott ut, men er litt samlebånd på smak. Fish and ships serveres "The Cod way" står det. Mulig det. Den er helt smakløs. Ok burger. Superflott rekesmørbrød.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Geno65
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Vi spiste lunsj på The cod. Å var meget fornøyd. Kjempe service maten kom raskt å smakte bra. Kan anbefales

Dato for besøk: juli 2018
Takk, galagutt

Reisende som så på The Cod, så også på

Stromstad, Vastra Gotaland County

Har du vært i The Cod? Del dine erfaringer!